تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۱۵۹۸۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آب شرب روستاهای شیمن و چهارده ایذه پایدار شد
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج الغدیر شرکت آبفا روستایی خوزستان از پایداری آب شرب روستاهای شیمن و چهارده شهرستان ایذه در قالب طرح های جهادی توسط بسیج الغدیر این شرکت خبر داد.
علیداد کیانی اظهار کرد: طرح آبرسانی به روستاهای سخت گذر و فاقد آب شرب توسط جهادگران بسیجی این شرکت، با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان با حمایت شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان انجام شد.

وی افزود:اهالی روستای شیمن 35 خانوار با جمعیت 211 نفر و روستای چهارده 40 خانوار با جمعیت 150 نفر در قالب طرح جهادی از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند شدند.

وی گفت: پیش از این پروژه اهالی این روستاها آب مورد نیاز خود را با پیمودن مسافت طولانی و حمل آب از طریق احشام و از محل چشمه تامین می کردند.

وی با اشاره به عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای شیمن گفت: برای آبرسانی به این روستا سه کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع کارگزاری و عملیات بهسازی و لایروبی مخزن 50 متر مکعبی این روستا نیز توسط جهادگران بسیج الغدیر انجام شد.

وی بیان کرد: در راستای تامین آب روستای چهارده شهرستان ایذه نیز سه هزار و 500 متر خط انتقال و شبکه توزیع اصلاح و کارگزاری شده و عملیات لایروبی و بهسازی مخزن 50 متر مکعبی این روستا نیز انجام شد. 

کیانی همچنین با اشاره به بهره برداری از چهار پروژه آبرسانی جهادی در ایام دهه فجر اظهار کرد: طرح آبرسانی به روستای گویله از توابع دهدز، طرح آبرسانی به روستای مشراگه هندیجان از محل سد آسک، طرح بهسازی آبرسانی به هفت روستای دهستان سرطا رامهرمز و پروژه تامین آب پنج روستای بخش 'حتی' شهرستان لالی پروژه هایی هستند که در این ایام و یا تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی از بازسازی پنج مخزن ذخیره آب شرب در روستاهای شوش، اندیمشک، شوشتر و ماهشهر توسط جهادگران این پایگاه خبر داد.

وی یادآور شد: با بهره برداری از این چهار پروژه جهادی 676 خانوار با جمعیتی بالغ بر 23 هزار و 520 نفر از نعمت آب شرب مطمئن و بهداشتی بهره مند شدند.

کیانی یادآور شد: تداوم کارهای جهادی با بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب سرلوحه کارهای پایگاه مقاومت بسیج الغدیر قرار دارد که در آینده نیز شاهد تاثیرات مثبت این اقدامات خواهیم بود.

وی افزود: پروژه های جهادی آبرسانی به روستاهایی است که فاقد اعتبار مصوب هستند.

گفتنی است پیش از این روستای ارزو شهرستان باغملک و چهار روستای شاخ کوپال، عرب راشد و ام الدیای یک و 2 به همت جهادگران پایگاه مقاومت بسیج الغدیر شرکت آبفاروستایی خوزستان از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.
:
:
:
آخرین اخبار