تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۵۹۸۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان شوش:
کیفیت و نظارت بر تهیه نان در شوش بسیار پائین است
دادستان شوش به نظارت بیشتر بر رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ اشاره کرد و افزود: کیفیت نان در شهرستان شوش بسیار پائین است انتظار داریم نظارت بر نانوایی‌های سطح شهر بیشتر شود.

مصطفی نظری در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: متاسفانه وضعیت بهداشت عمومی در خیابان‌ها، معابر و پارک‌های سطح شهر که محل تردد مردم بوده مناسب نیست. با توجه به اینکه شوش یکی از شهرهایی‌که مسافران و گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند‌.

وی گفت: حوزه بهداشت و سلامت نباید وارد مسائل حاشیه‌ای و سیاسی شود.

دادستان عمومی و انقلاب شوش تصریح کرد: باید نظارت‌ها بر دفع پسماندهای پزشکی، صنعتی و غیره بیشتر شود و دستگاه‌های متولی باید روش‌های دفع زباله خود را به دستگاه‌های مربوطه اعلام کنند.

وی به نظارت بیشتر بر رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ اشاره کرد و افزود: کیفیت نان در شهرستان شوش بسیار پائین است انتظار داریم نظارت بر نانوایی‌های سطح شهر بیشتر شود.

دادستان عمومی و انقلاب شوش به مشکل آب شرب روستاییان بخش شاوور اشاره کرد و گفت: برطرف کردن مشکل آب شرب روستاییان بخش شاوور در اولویت کاری مسئولان قرار بگیرد.

نظری ادامه داد: دکل‌های شرکت همراه‌اول و ایرانسل در منازل سطح شهر نصب می‌شود و این مورد باعث نگرانی مردم شده است. محیط زیست وجود چنین دکل‌هایی را بی‌خطر اعلام کرده است‌.

وی ادامه داد: این موضوع بخاطر سلامتی مردم برای ما بسیار مهم است و انتظار داریم مرکز بهداشت نسبت به این موضوع ورود کند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش به به انجمن‌های مردم نهاد این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به این که انجمن‌های مردم نهاد دارای مجوز هستند و رسمیت دارند در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند به صورت مستقیم گزارش اعلام جرم را به دستگاه قضایی اعلام کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار