تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۵۹۸۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
/هفته بیست و‌یکم لیگ برتر فوتبال/
ویسی به دنبال جبران 6 گل‌ خورده از ذوب آهن
تیم‌های استقلال خوزستان، نفت آبادان و فولاد در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور برابر حریفان خود صف‌آرایی می‌کنند. 

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با برگزاری تک دیدار بین تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب آهن آغاز می‌شود و در ادامه نیز نفت آبادان و فولاد برابر حریفان خود قرار خواهند گرفت.

استقلال خوزستان – ذوب آهن

شاگردان ویسی در نیم‌فصل اول شکست تلخ و سنگنین 6 بر صفر برابر ذوب آهن را متحمل شدند، شکستی که خاطره‌‌ای بد را برای هواداران این تیم بر جای گذاشت اما وضعیت استقلال خوزستان در حال حاضر نسبت به نیم‌فصل اول کمی تغییر کرده است؛ این باشگاه صاحب پیدا کرده و از نظر مالی نیز تا حدودی تامین شده است، ضمن این‌که جذب بازیکنانی چون شریفات، کلاه‌کج، ماهینی و کریمی نیز این روزها نقطه قوت آبی پوشان محسوب می‌شود.

در آن سوی میدان نیز ذوب آهنی قرار دارد که در نیم‌فصل دوم تاکنون شکستی نداشته و هفته قبل نیز نفت‌آبادان را مغلوب کرده است ولی استقلال خوزستان هم که در دو بازی اخیر به چهار امتیاز شیرین دست پیدا کرده است، دیگر نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد، به ویژه این‌که می‌خواهد شکست سنگین دور رفت را هم جبران کند.

استقلالی‌ها از ساعت 14:30 فردا (سه شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود که البته باتوجه به شرایط جوی اهواز احتمال لغو این بازی و انجام  در روز چهارشنبه نیز وجود دارد.

نفت آبادان – سپیدرود رشت

برخلاف این‌که حاشیه‌های نفت آبادان باتوجه به مشکلات مالی که داشت و برطرف شد، کمتر شده است ولی این تیم در هفته‌های اخیر در نتیجه‌گیری موفق عمل نکرده است، هر چند که کمالوند پس از شکست هفته گذشته برابر ذوب آهن اعلام کرد که برای ما جام حذفی از لیگ برتر مهم‌تر است! اما کمالوند خوب می‌داند که ملاک هوادارن تیمش برای راضی بودن یا نبودن از عملکرد او و نفتی که ساخته، نتیجه‌گیری در لیگ برتر است و همین موضوع شاید کار او را در ادامه سخت‌تر کند.

حریف این هفته نفتی‌ها، سپیدرورد رشت تیم علی کریمی است. این تیم هفته گذشته سپاهان را شکست داد و باعث شد که طاهری مدیرعامل این باشگاه و کرانچار سرمربی سپاهان از این تیم جدا شوند. سپیدرودی‌ها با کسب چهار امتیاز از دو بازی اخیر نشان داده‌اند که این هفته نیز حریف سختی برای آبادانی‌ها خواهند بود.

نفت آبادان از ساعت 17:10 روز پنجشنبه در خانه پذیرای سپیدرورد رشت است.

سپاهان – فولاد 

دو رقیب دیرینه در هفته بیست و یکم لیگ دوباره به هم رسیدند اما با دو شرایط متفاوت؛ فولادی‌ها امسال در نتیجه‌گیری موفق عمل کرده‌اند و اکنون با یک بازی کمتر در رده سوم جدول قرار دارند، ضمن این ‌که در مجموعه آن‌ها همدلی و ثبات نیز به چشم می‌خورد ولی این موضوع برای سپاهان خیلی صدق نمی‌کند و این تیم در حال حاضر پس از استعفای مدیرعامل و سرمربی تیم، شرایط چندان خوبی ندارد.

فولاد که در هفته بیستم باتوجه به بروز پدیده گرد و خاک نتوانست برابر پیکان به میدان برود و  بازیکنان آن طی روزهای اخیر نیز در شرایط نامناسب آب و هوایی تمرین کرده‌اند، این هفته تنها با هدف برد به مصاف سپاهانی می‌روند که پس از جدایی کرانچار هنوز تکلیف سرمربی آن مشخص نیست ولی فولادی‌ها خوب می‌دانند که سپاهان در هر شرایطی می‌تواند زهردار باشد. این بازی باتوجه به انگیزهای دو تیم برای امتیازگیری مطمئنا جذاب و دیدنی خواهد بود.

فولاد از ساعت 15:15 روز جمعه در دیداری خارج از خانه رو در روی سپاهان قرار می گیرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار