تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۵۹۹۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور 12 تیم معتبر دنیا در رقابت های بین المللی کشتی جام تختی در ماهشهر
رییس هیات کشتی خوزستان گفت: 12 تیم معتبر دنیا در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در ماهشهر شرکت می کنند
رییس هیات کشتی خوزستان گفت: 12 تیم معتبر دنیا در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در ماهشهر شرکت می کنند.

سید حسین مرعشیان اظهار کرد: رقابت های کشتی فرنگی جام تختی با حضور کشورهای کوبا، فنلاند، رومانی، اوکراین، تاجیکستان، آذربایجان، بلغارستان، ترکیه، قزاقستان، گرجستان، قرقیزستان و ایتالیا در روزهای 5 و 6 بهمن ماه به میزبانی ماهشهر برگزار می شود.

رییس هیات کشتی خوزستان با بیان این که در حال حاضر 2 تیم قزاقستان و ایتالیا در ماهشهر حضور دارند افزود: با توجه به این که رقابت های جام تختی به عنوان رنکینگ جهانی محسوب می شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تمام تیم ها با ترکیب اصلی خود در این مسابقات شرکت می کنند.

وی به حضور سه تیم از ایران و مجموع 30 کشتی گیر کشورمان در این رقابت ها اشاره کرد و گفت:خوشبختانه تمام امکانات لازم برای هرچه با شکوه برگزار کردن این رقابت ها محیا شده است و مسئولان استانی و شهرستانی همکاری بسیار خوبی با فدراسیون و هیات کشتی استان برقرار کرده اند.

مرعشیان به برگزاری رقابت ها در روز پنجم و ششم بهمن ماه اشاره کرد و گفت: ساعت 7 تا 8 روزهای پنج شنبه و جمعه ابتدا وزن کشی اوزن مختلف انجام می شود و از ساعت 10 صبح همان روزها مسابقات آغاز می شود.

وی از حضور تیم های خارجی تا صبح روز چهارشنبه در شهرستان ماهشهر خبر داد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان اکثر تیم ها یک روز قبل از شروع رقابت ها در محل مسابقات حضور خواهند یافت.

رییس هیات کشتی خوزستان به حضور پرویز سیروس پور به عنوان نماینده رسمی فدراسیون کشتی در این مسابقات اشاره کرد و گفت: این رقابت ها برای اولین بار به میزبانی خوزستان و شهرستان ماهشهر برگزار می شود لذا تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا از کشتی خوزستان آبروداری کنیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار