تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۵۹۹۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
80میلیاردریال برای ساخت درمانگاه‌تخصصی دزفول هزینه شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول هزینه صرف شده برای ساخت دومین درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی این شهرستان را 80 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی یازهرا در جنوب دزفول آماده بهره برداری است و بزودی به شهروندان خدمات درمانی ارائه می کند.

یوسف پریدار روز سه شنبه افزود:درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی یازهرای دزفول با زیربنای یک هزار و 200 متر مربع آخرین مراحل راه اندازی را طی می کند و با تحویل پروژه از سوی پیمانکار در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه برای ساخت این درمانگاه بیش از 80 میلیارد ریال هزینه شده است گفت: با راه اندازی این درمانگاه بیش از 30 پزشک متخصص و فوق تخصص به بیماران خدمات درمانی ارائه می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اضافه کرد:با وجود اینکه در حال حاضر تعداد پزشکان متخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی دزفول متناسب با نیاز این شهرستان نیست اما این دانشگاه در تلاش است تا نیاز کادر درمانی شهرهای زیر مجموعه را تامین کند.

دانشگاه علوم پزشکی دزفول به بیماران شمال خوزستان و بخش هایی از استان های لرستان و ایلام خدمات پزشکی و درمانی ارائه می کند.

توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در شهرهای دزفول ، شوش و گتوند به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول ضروری است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار