تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۱۵۹۹۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اکران بیش‌ از۲۰ اثر برگزیده جشنواره عمار در خوزستان
دبیر هشتمین جشنواره فیلم مردمی عمار گفت: بیش از ۲۰ اثر برگزیده جشنواره عمار در روزهای ۴ و ۵ بهمن  و روز جمعه همزمان با اختتامیه جشنواره، فیلم اشنوگل که روایت گر شهدای قواص است در سینما اکسین اهواز اکران می‌شود‌.

سید محمد آل عمران اظهار داشت: جشنواره مردمی فیلم عمار از سال 89 و لبیک به سوال رهبری که فرمودند «این عمار» کار خود را  آغاز کرد. 

وی افزود: جشنواره عمار در واقع روایت گر صحنه‌هایی است که در طول سینمای ایران سانسور شدند، متاسفانه ما دچار یک خفقان رسانه‌ای هستیم و سعی شده از طریق جشنواره عمار این خفقان حاکم بر فضای رسانه‌ای کشور شکسته شود.

دبیر هشتمین جشنواره فیلم مردمی عمار با بیان اینکه‌ جشنواره عمار طلایه دار شعارهای انقلابی است، گفت: در این جشنواره فیلم های کوتاهی با مضامین تاریخ و هویت کشور ایران، اقتصاد مقاومتی، مدافعین حرم و سبک زندگی اسلامی اکران می‌شود.

وی ادامه داد:بیش از 100 اثر از 3 هزار اثر راه یافته به دبیرخانه جشنواره عمار متعلق به استان خوزستان است که نسبت به سال گذشته با یک رشد 2 برابری مواجه بودیم.

وی با اشاره به زمان برگزاری فیلم های راه یافته به جشنواره عمار عنوان کرد: آثار برگزیده جشنواره عمار در روزهای 4 و 5 بهمن  و روز جمعه همزمان با اختتامیه جشنواره، فیلم اشنوگل که روایت گر شهدای قواص است در سینما اکسین اهواز اکران می‌شود‌.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار