تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۵۹۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نوروزی خبر داد:‌
اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگر از هفته آینده
رییس فراکسیون ایثارگران درمجلس ازتوافق این فراکسیون با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح برای اجرای قانون کسرخدمت فرزندان ایثارگران از هفته آینده خبر داد.

حسن نوروزی از برگزاری نشست فراکسیون ایثارگران مجلس با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح برای تعیین تکلیف اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران خبر داد و گفت:‌ از زمان تصویب این قانون در مجلس تاکنون ستاد کل اجرای آن را به تعویق انداخته و در این راستا افراد بسیاری از خانواده ایثارگران که درسن اعزام به خدمت بودند دچار مشکل شدند.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم درمجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه درطول چند هفته گذشته جلسات بسیاری دراین خصوص برگزار شد، افزود:‌ درنشست مشترک چندی پیش فراکسیون ایثارگران با ستادکل نیروهای مسلح مقرر شد که طی یک هفته آینده اجرای این قانون برای 20 هزارنفر ازفرزندان ایثارگر به ترتیب اولویت اجرایی شود.

رییس فراکسیون ایثارگران درمجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:‌ اجرای این قانون نیاز به ثبت نام از افراد نداشته و باید برای فرزندان ایثارگران که حائز شرایط مورد نظر برای خدمت سربازی تا پایان سال جاری هستند اجرایی شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
منظور از بند اخر چیه میشه واضح تر توضیح بدید الان من که۲۸ماهو۱۵روز سابقه دارم و دانشجو هستم جز الویت ها هستم یانه امسال خوااااهش میکنم جواب بدید
:
:
:
آخرین اخبار