تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۶۰۱۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
١٣ بهمن‌ماه
آیین گشایش سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر در خوزستان برگزار می‌شود
آیین گشایش با حضور هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه به‌ویژه هنرمندان سینمایی سراسر استان خوزستان جمعه ١٣بهمن‌ماه ساعت ١٨:٣٠ برگزار ‌می‌شود
آیین گشایش با حضور هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه به‌ویژه هنرمندان سینمایی سراسر استان خوزستان جمعه ١٣بهمن‌ماه ساعت ١٨:٣٠ برگزار ‌می‌شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، چهارمین جلسه هماهنگی سی و سومین جشنواره فیلم فجر با حضور محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دیگر دست‌اندرکاران این جشنواره ٤ بهمن‌ماه در محل این اداره کل برگزار شد.

جوروند در این جلسه بر آمادگی سینماها در زمان برگزاری جشنواره تأکید کرد و گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در زمان برگزاری، توصیه می‌شود دست‌اندرکاران جشنواره ازلحاظ آمادگی سینماها برای میزبانی مردم مطمئن شوند.

دبیر جشنواره فیلم فجر افزود: دو سینمای اهواز و اکسین برای اکران فیلم‌ها در نظر گرفته شد که ظرفیت بالای سینماها و واقع بودن این دو سینما در دونقطه‌ی مختلف اهواز از ملاک‌های موردنظر بود.

وی عنوان کرد: مقرر شد تا آیین گشایش با حضور هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه به‌ویژه هنرمندان سینمایی سراسر استان جمعه ١٣بهمن‌ماه ساعت ١٨:٣٠ برگزار شود.

از مهم‌ترین نکات ذکرشده در این جلسه، تأکید بر تبلیغات محلی و محیطی برای اطلاع‌رسانی و تشویق علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره، تمرکز و تلاش حداکثری برای برگزاری بهتر و منظم جشنواره، برنامه‌ریزی جهت حضور هنرمندان و دست‌اندرکاران فیلم‌ها در استان، تأکید بر هماهنگی با شبکه‌ تلویزیونی محلی برای پخش آیین گشایش از شبکه استانی و تولید برنامه و گزارش‌های سینمایی در ایام جشنواره و انعکاس آن در شبکه‌های سراسری و... بود که محمد جوروند به آن‌ها اشاره کرد.

در پایان جلسه، در خصوص چگونگی انتخاب فیلم برای پخش در استان بحث و تبادل‌نظر شد.
:
:
:
آخرین اخبار