تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۶۰۱۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وقتی گاومیش‌ها در ساحل پارک "ربیع" اهواز می‌چرند
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز، علت افزایش حضور گاومیش‌ها در سواحل سطح شهر را کم‌آبی دانست و از دستور شفاهی دادستان برای جمع‌آوری گاومیش‌ها خبر داد. 

وقتی گاومیش‌ها در ساحل پارک
  
حمید امیری‌فرد با اشاره به حضور گاومیش‌ها در برخی پارک‌های ساحلی اهواز اظهار کرد: آوردن گاومیش‌ها برای چرا به سطح شهر توسط گاومیش‌داران مجاز نیست. در این راستا و برای جمع‌آوری گاومیش‌هایی که در پارک‌های ساحلی و حاشیه رودخانه کارون دیده می‌شوند، شهرداری اقداماتی انجام داده است. 
  
وی ادامه داد: در این زمینه جلسه‌ای با معاون دادستان اهواز داشتیم که به ما به طور شفاهی دستور دادند در صورت دیده شدن گاومیش‌ها در سطح شهر، اقدام به جمع‌آوری این حیوانات کنیم. 
  
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز افزود: در مرحله اول ما تنها سعی می‌کنیم که گاومیش‌ها را از محدوده پارک‌ها بیرون ببریم. در مرحله بعد، اگر این موضوع به کرات دیده شد، بنا بر دستور شفاهی معاون دادستانی، حتی می‌توانیم گاومیش‌ها را به کشتارگاه تحویل دهیم. 
  
امیری‌فرد عنوان کرد: در حال حاضر چرای گاومیش‌ها در اهواز، بیشتر در ساحل پارک "ربیع" در امتداد بلوار ساحلی شرقی صورت می‌گیرد. این گاومیش‌ها عمدتا از سمت منطقه کوت عبدالله به ساحل پارک ربیع می‌آیند و علت این موضوع نیز کم شدن آب‌ها و آورد رودخانه در کوت عبدالله است. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار