تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۶۰۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساخت زمین چمن و خوابگاه مجهز ورزشی در شادگان
رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال، ساخت زمین چمن و خوابگاه مجهز ورزشی در این شهرستان در آینده‌ای نزدیک صورت می‌گیرد.

حسین سالمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: ساخت زمین چمن و خوابگاه مجهز ورزشی در این شهرستان در راستای رفاه حال شهروندان به‌ویژه جوانان این منطقه به‌زودی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده به پروژه‌های مذکور افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح‌های ملی به‌زودی در شادگان اجرایی می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان با اشاره به اینکه این دو پروژه در حال حاضر نیاز اصلی ورزش شهرستان شادگان هستند، تصریح کرد: کار کارشناسی و مطالعاتی آنها تمام شده و هم اکنون در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارند.

این مسئول در ادامه از جذب 2 میلیارد ریال کمک به ورزش بخش خنافره و روستای خشاب خبر داد و گفت: در حال پیگیری ساخت زمین ورزش در روستاهای جفال، مندوان و توبچی از توابع بخش مرکزی شهرستان شادگان هستیم.

سالمی با اشاره به کارهای مختلف صورت گرفته در سال 90 گفت: افتتاح سالن چند منظوره در مجموعه ورزشی پتروشیمی، افتتاح سالن روستای ایصفر، مساعدت باشگاه‌ها و ورزشکاران رشته‌های مختلف و توزیع وسایل ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در سال 90 بوده‌اند.

وی همچنین با اشاره به عملیات ساخت استخر سرپوشیده شهرستان شادگان گفت: عملیات اجرایی این استخر که یک‌سال پیش آغاز شده هم اکنون با پیشرفت فیزیکی خوبی ادامه دارد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم ورزشی در شهرستان باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خبر داد: کسب مقام اول کشوری رشته بوکس، کسب دو مقام اول رشته سوارکاری کشوری و همچنین کسب مقام اول استان خوزستان در رشته پاورلیفتینگ از افتخارات دیگر اداره ورزش و جوانان شادگان است.

این مسئول تصریح کرد: حمایت از پیشکسوتان به‌منظور راهیابی به مسابقات استانی وهمچنین پشتیبانی از حضور چهار تیم باشگاهی در رده جوانان و امید رشته فوتبال از دیگر کارهای انجام شده در سال 90 بوده است.

سالمی در ادامه با انتقاد از کم‌لطفی‌های برخی مسئولان در شهرستان شادگان، خواستار همراهی آنان و کلیه کارشناسان ورزشی به‌منظور شکوفایی هر چه بیشتر ورزش در شهرستان شادگان شد و گفت: ورزش در شهرستان شادگان هنوز نتوانسته به جایگاهی که حق آن است برسد و باید تلاش کنیم تا با مساعدت و تلاش مضاعف مسئولان شهرستان، استان و کشور آن را به جایگاه واقعیش برسانیم.

وی با اشاره به مشکلات استادیوم تختی شهرستان شادگان خاطرنشان کرد: در حال پیگیری حل مشکلات این مجموعه ورزشی هستیم.

رئیس اداره ورزش وجوانان شادگان همچنین با تبریک سال جدید به همه ورزشکاران شادگانی ابراز داشت: امیدواریم در سال 91 شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ورزش شادگان باشیم.

این مسئول اذعان داشت: در این سال ضمن نهایت استفاده از استعدادهای ورزشی، از همه کسانی که به نوعی خواهان تعامل با اداره ورزش وجوانان هستند صمیمانه استقبال خواهیم کرد.
:
:
:
آخرین اخبار