تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۶۰۳۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سفر معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهور به خوزستان
سفر معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهور به خوزستانمعاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور برای بازدید از اراضی طرح 550هزار هکتاری مقام معظم رهبری و طرح‌های مقابله با ریزگرد در سفری دو روزه به خوزستان سفر کرد. 
  
رضا ویسه امروز 10بهمن ماه در روز اول سفر خود به استان خوزستان بازدیدی میدانی از اجرای طرح 550هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خوزستان انجام خواهد داد. 
  
وی در این بازدیدها از پروژه ویس و سلامات (اراضی بهره‌برداری و تحویل شده به کشاورزان در فاز 1) و شبکه آبیاری و زهکشی تحویلی به تشکل شرکت تعاونی تولید تدبیر و امید دیدن خواهد کرد. 
  
معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور همچنین از اراضی فاز 2میان آب، نقاط تحویل حجمی آب در شبکه‌های آبیاری و زهکشی میان آب، شبکه آبیاری و زهکشی شرکت و صنعت نیشکر امام و اراضی غرب شعیبیه فاز دو بازدید می‌کند. 
  
ویسه در روز دوم سفر خود فردا 11بهمن ماه از طرح‌های مقابله با ریزگردها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی حمیدیه و رودخانه کارون دیدن خواهد کرد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
مردم کاری با اومدن ونیومدن کسی ندارن.میخان مشکل برطرف بشه.هروقت مشکلات برطرف شد مشخصه کاری صورت گرفته.نمونش همین اتوبان خلیج فارس.چراروشنایی شوتامین نمیکنید برای امنیت بیشتر.مگه جاده ترانزیتی نیست.مگه کارمندهای ماهشهر به اهووز نمیان وبرن
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
سفر معاون کلانتر هم بی فایده است
:
:
:
آخرین اخبار