تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۶۰۳۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادامه خداحافظی‌های اینستاگرامی آبادانی‌ها/این‌بار نوبت به سوشا مکانی رسید
ادامه خداحافظی‌های اینستاگرامی آبادانی‌ها/این‌بار نوبت به سوشا مکانی رسیددروازه بان تیم فوتبال نفت آبادان پس از شکست تیمش در نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال تهران، از مردم آبادان خداحافظی کرد. 

سوشا مکانی پس از شکست تیمش در نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال تهران، با قرار دادن پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از مردم آبادان خداحافظی کرد.

برخی ها خروج های اشتباه سوشا مکانی را علت باخت امروز نفت آبادان برابر استقلال تهران و کنار رفتن این تیم از جام حذفی می دانند که این موضوع ناراحتی این دروازه بان را در برداشت و نهایتا تصمیم به خداحافظی از نفت آبادان را گرفت.

مکانی در اینستاگرام خود نوشته است "از سکوت من سو استفاده نکنید. مثل برخی برای مردم مظلوم و پاک آبادان کیسه ندوختم. مرد هستم و بابت اشتباهی که داور و دیگران مرتکب شدند، از همه عذرخواهی می کنم و بدون هیچ چشم داشتی شما را به خدای بزرگ می سپارم. اگر ریالی پول هم گرفته باشم، آن را به باشگاه برمی گردانم تا بیشتر از این تیم با من از کورس قهرمانی جا نماند.

من به ایران آمدم که با شما به قهرمانی برسم. نشد و من شرمنده شدم. همه شما را به خدای بزرگ می سپارم و دست تک تک شما را می بوسم. برادر کوچکتان را حلال کنید. یا حق."

پیش از این نیز فراز کمالوند و کرار جاسم نیز به صورت اینستاگرامی برای چند روزی از مردم آبادان خداحافظی کرده بودند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کنار سیکلین آبادان
|
UNITED STATES
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
1
تورا به خدا برید و اینقدر منت سر آبادان مظلوم نگذارید . آبادان را دست آبادانی اصیل فهیم فوتبالی بسپارید نه غیر فوتبالی ، با این خدا حافظی ها آبادان نمی میرد
:
:
:
آخرین اخبار