تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۶۰۳۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمدید ثبت‌نام کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد
ثبت‌نام بر‌اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 26 بهمن تمدید شد.

به گزارش آنا، از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، همه متقاضیان ثبت‌نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل درباره انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام در 20رشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و در یک رشته و 20 محل دانشگاهی در مقطع کاردانی پیوسته اقدام کنند.

دارندگان دیپلم فنی‌و‌حرفه‌ای، کارودانش و هنرستان نظام قدیم در مقطع کاردانی پیوسته در رشته متجانس با دیپلم و همچنین دارندگان دیپلم نظری نظام جدید متوسطه بدون پیش دانشگاهی و داوطلبان دیپلم 4 ساله نظام قدیم، در هر رشته‌ای ازکاردانی پیوسته امکان ثبت‌نام دارند.

متقاضیان کاردانی ناپیوسته با دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم و پیش‌دانشگاهی نظام جدید می‌توانند در هر رشته کاردانی ناپیوسته ثبت‌نام کنند.

همه واجدین شرایط می‌توانند بدون توجه به محدودیت‌های اعلامی در رشته تربیت‌بدنی ثبت‌نام کنند.
:
:
:
آخرین اخبار