تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۶۰۵۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده اهواز:
به دنبال آن هستیم خوزستان مشمول گرانی برق نشود
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که باید به صورت ویژه به برق خوزستان و تعرفه‌های برق استان نگاه کرد، گفت : به دنبال آن هستیم تا تعرفه‌های برق در خوزستان گران نشود. 
  
جواد کاظم نسب الباجی اظهار کرد: برنامه داریم تا در جلسه‌ای با حضور وزیر نیرو بحث تعرفه‌های برق در استان خوزستان را پیگیری کنیم تا برق در خوزستان گران نشود. 
  
وی با اشاره به مصوب شدن بودجه 150 میلیون دلاری برای بحث زیرساخت‌های برق استان و مقابله با ریزگردها در صحن علنی مجلس، افزود: بنا داریم تا از این طریق بحث تعرفه‌های برق استان را نیز دنبال کنیم. 
  
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که نمایندگان استان دارند، در جلسه‌ای که با وزیر نیرو برگزار خواهیم کرد، نسبت به هزینه‌ها و تعرفه‌های برق در خوزستان اقدام مناسب را انجام خواهیم داد. 
  
الباجی بیان کرد: در این جلسه نمایندگان استان مستندات لازم را به آقای اردکانیان – وزیر نیرو- ارائه خواهند داد تا در خصوص هزینه‌ها و تعرفه برق مردم خوزستان چاره‌اندیشی شود و برق در خوزستان گران نشود. 
  
وی خاطرنشان کرد: باید به صورت به ویژه به برق خوزستان و تعرفه‌های برق استان نگاه کرد. در این زمینه به دنبال آن هستیم تا تعرفه‌های برق در خوزستان گران نشود و همانطور که برای زیرساخت‌های برق و ریزگردهای استان اعتبار در نظر گرفته شد، به این مساله نیز توجه جدی شود. 

 امروز، نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای عوارض 8 درصدی مبلغ برق مصرفی را در بودجه 97 به تصویب رساندند و بر این اساس قیمت برق در سال 97 گران می‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
دنبال این چیزها میبایست خیلی قبل تره امیبودید الانم که شروع کردید دیر نیست
خدا کنه با چهار تا حرف و دلیل آبکی ردتون نکنن فقط
این حق خوزستانی ها و حداقلش برای اونهاست
آب هم باید بخاطر گرد و خاک ها و هزینه های بهداشتی حذف بشه برامون
ما باید یه چیزی بهمون بدهند برای بدی آب و هوا و سختی زندگی تو این خراب شده
ما با شمال نشینا یکی هستیم خداوکیلی
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
کجای کارید دیروز تصویب شد هشت درصداضافه بر بهای مصرفی
:
:
:
آخرین اخبار