تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۶۰۶۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضوهیات‌علمی دانشگاه چمران اهواز استادنمونه كشور شد
عضو هیات علمی دانشگاه چمران اهواز استاد نمونه كشور شددر بیست و ششمین آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که روز یک شنبه 15 بهمن ماه در دانشکده علامه طباطبایی با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، دکتر منیجه شهنی ییلاق عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان استاد نمونه کشوری معرفی و از وی تقدیر شد. 
 
دکتر شهنی ییلاق عضو گروه روان شناسی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی این دانشگاه سال 1328 در استان خوزستان شهرستان مسجدسلیمان به دنیا آمد و دوران مدرسه تا اخذ مدرک دیپلم را در این شهرستان گذراند.
 
وی در سال 1353 کارشناسی خود را در رشته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه جندی شاپور کسب کرد و پس از آن تحصیل خود را در سال 1979 در رشته کارشناسی ارشد در رشته Teaching در دانشگاه اکلاهما سیتی ادامه داد. پس از آن نیز دوره دکتری در رشته روان شناسی تربیتی را نیز در سال 1981 در همین دانشگاه گذراند. 

دکتر شهنی ییلاق در سال 1360 به ایران بازگشت و یک سال بعد به استخدام گروه روان شناسی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز درآمد و پس از آن نیز در سال 1367 به درجه دانشیاری و در سال 1384 نیز به درجه استادی نایل شد و تاکنون نیز در خدمت دانشجویان این دانشگاه است. 
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لطیفه
|
United States of America
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
1
0
از قدیم گفته اند عالم شدن چه آسان
آدم شدن چه مشکل
ایشون رو نمیشناسیم اولا خوبه صدا و سیما بیشتر معرفی کنن
ضمنا سوابق کار اجرایی چی دارند؟
چقدر دردهای روانی مردم و افراد رو بررسی و درمان کردن؟
اینها مهم ترند تا تحصیل
شهروند ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
1
0
خانم دکتر به شما تبریک می گویم واقعا سالها در یک دانشگاه شهرستانی زحمت کشیدید و دانشجویان زیادی تربیت کردید شما شایسته هستید
:
:
:
آخرین اخبار