تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۶۰۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گلمرادی در صحن علنی:
خوزستان تا 20 سال دیگر از جمعیت خالی می‌شود
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر اینکه باید هرچه سریع تر برای پایداری آب، اشتغال و کاهش ریزگردها در این استان کاری شود، گفت: با تداوم این وضعیت، خوزستان تا 20 سال دیگر از جمعیت خالی می‌شود.

علی گلمرادی در نشست علنی عصر روز دوشنبه ( 16 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده برای خوزستان و باتوجه به نقش استراتژیک و تاریخی این استان در تامین امنیت و تامین درآمد ملی باید اذغان کنیم که این فرصت در حال تبدیل به تهدید است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فریاد میزنم و هشدار میدهم که اگر امروز به داد خوزستان نرسید فردا بسیار دیر خواهد بود بنابراین باید هرچه سریع تر برای پایداری آب، اشتغال و کاهش ریزگردها فکری شود.

وی افزود: روند خالی شدن خوزستان از جمعیت سرعت یافته و تا 20 سال دیگر این سرزمین خالی از جمعیت خواهد شد و اسمی از خوزستان نخواهد ماند لذا آقایان دولتمردان، مجلس‌نشینان بزرگ‌اندیش نگاه خود را به خوزستان تغییر دهید زیرا با نگاه سطحی به خوزستان در حق این کشور و نظام جفا می شود.  

گلمرادی با بیان اینکه توسعه پایدار اولویت اکثر کشورها است اما ملاحظات زیست محیطی و اجتماعی نیز در اولویت‌ هستند، اظهارکرد: اگر امروز برای بودجه کشور از ثروت خوزستان خرج می شود باید برای وضعیت نامناسب خودش نیز فکری شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تذکر به وزارتین نیرو و کشاورزی، گفت: کشاورزی خوزستان به مرحله فاجعه باری رسیده است و علیرغم تاکیدات رهبری برای طرح 550هزار هکتاری وضعیت قبل را نیز به نابودی کشانده اند.

گلمرادی همچنین درخصوص توجه به وضعیت بازنشستگان در بودجه سال 97 تذکر داد و افزود: بازنشستگان وضعیت نامناسبی دارند چراکه باید فرزندان بیکار خود را نیز تامین معاش کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شاهین
|
United States of America
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
حتما همینطوره
مگه خود ایشون و خونواده های مسئولین دیگه موندن یا میمونن که مردمم بمونن
هیشکی از گشنگی نمرده و نمیمیره سخت میشه اما دوام میاریم
ما هم مثل مهاجرین جنگی عراق و افغانستان که پاشدن هجرت کردن رفتن پناهنده شدن
ما هم میریم پناهنده به یکی دیگه از استان ها میشیم
گیلان
مازندران
همدان
چی میدونم چهار محال
هر جایی غیر ای خراب شده
:
:
:
آخرین اخبار