تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۶۰۷۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی
64 پروژه کشاورزی در خوزستان به بهره برداری رسید
در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از 64پروژه کشاورزی ، صنایع غذایی و تبدیلی در نقاط مختلف خوزستان بهره برداری شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان سه شنبه گفت: برای اجرای این پروژه ها که در زمینه آب و خاک ، دام و طیور ، باغبانی ، شیلات و صنایع تبدیلی و غذایی در 19شهرستان استان است 492میلیارد و 922میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی، عمرانی ، زیربنایی و سهم آورده متقاضیان هزینه شده است. 

کیخسرو چنگلوایی افزود: با بهره برداری از این پروژه هادر مجموع 848 فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم برای جوانان جویای کار فراهم شد. 

رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان افزود: از مجموع پروژه هایی که به بهره برداری رسیده باغملک با 10پروژه و دزفول و اندیمشک هر کدام با 6 پروژه بیشترین پروژه ها را دارا هستند. 

خوزستان با مجموع تولید سالانه 16میلیون تن محصولات کشاورزی ، باغی و دامی و شیلاتی مقام نخست را در کشور دارا است ولی قرار است حجم تولیدات کشاورزی این استان با اجرای کامل طرح ملی 550هزار هکتاری مقام معظم رهبری تا چهار سال آینده به 25میلیون تن برسد.

این استان زرخیز ، در تولید گندم ، نباتات صنعتی ، گل مریم ، سطح زیرکشت محصولات سالم ، تولید ذرت ، صادرات خرما ، اجرای کشاورزی حفاظتی ، تولید بذور گندم ، مقام اول و در تولید گل رز و نرکس در رده دوم و در تولید ماهیان پرورشی با 76هزار تن در سال در رتبه سوم کشوری قرار دارد. 

هم اکنون 200هزار بهره بردار محلی در 1.2 میلیون هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان مشغول کار هستند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
0
چند شغل مستقیم؟ همان 64 تا
تا چند وقت دیگه هم همشان ورشکسته می شوند و دوباره بیکار و البته بیکار بدهکار
:
:
:
آخرین اخبار