تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۶۰۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح 40 پروژه راه و شهرسازی در خوزستان در دهه فجر
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح 40 پروژه راه و شهرسازی همزمان با ایام دهه فجر در استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های راه روستایی، راه اصلی، درمانی و مسکن مهر همزمان با ایام دهه فجر در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسند . 
  
عباس پورسلان اظهار کرد: برای اجرای این 40 پروژه در استان اعتباری بیش از یک هزار و 800 میلیارد ریال هزینه شده است. این پروژه‌ها شامل 4239 واحد مسکن مهر، 14 کیلومتر راه اصلی و 146 کیلومتر راه روستایی در سطح استان هستند. 
  
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، برای یک هزار و 147 نفر شغل ایجاد می‌شود. 
  
وی با اشاره به پروژه‌های درمانی که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: افتتاح ساختمان بیمارستان سوانح سوختگی اهواز یکی از مهمترین پروژه‌هایی است که در استان افتتاح می‌شود. 
  
پورسلان عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال 1382 آغاز شد و بهره‌برداری از آن علاوه بر اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 400 نفر، تغییر چشمگیری در فضای درمانی مصدومان سوانح سوختگی ایجاد می‌کند. 
  
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: اداره استاندارد شهرستان خرمشهر از دیگر پروژه‌هایی است که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و برای 25 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند. 
  
پورسلان خاطر نشان کرد: افتتاح ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در اهواز یکی دیگر از این پروژه‌ها است که برای 70 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار