تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۶۰۷۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشن آب‌رسانی به دو روستای ایذه برگزار شد
 جشن آب‌رسانی به دو روستای ایذه برگزار شدجشن آب ‌رسانی به روستاهای شیمن و چهاردِه در این شهرستان روز سه شنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان محلی و مردم برگزار شد.

رییس اداره آب و فاضلاب روستایی ایذه اظهار کرد: با کار جهادی بسیجیان اداره آب و فاضلاب روستایی و بدون داشتن ردیف بودجه، با امکانات اداره آبفار، کار آب رسانی به روستاهای شیمن و چهاردٍه شهرستان ایذه انجام شد.

رضا رحیمی سه شنبه افزود: روستای شیمن با 35 خانوار، جمعیت 211 نفره را در خود جای داده و روستای چهارده نیز با 40 خانوار، 150 نفر جمعیت دارد که پیش از انجام این پروژه، مردم این روستاها، آب مورد نیاز خود را با پیمودن مسافت طولانی و حمل آب از طریق احشام و از محل چشمه ها تامین می‌کردند.

وی گفت:برای آبرسانی به این روستا سه کیلومتر خط انتقال وشبکه توزیع کارگذاشته شد وعملیات بهسازی و لایروبی مخزن 50 متر مکعبی این روستا نیز توسط جهادگران بسیج الغدیر انجام شد.

رییس اداره آب و فاضلاب روستایی ایذه بیان کرد:برای تامین آب روستای چهارده نیز 5/3 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع اصلاح و کارگذاشته شد و عملیات لایروبی و بهسازی مخزن 50 متر مکعبی این روستا نیز انجام شد.

وی گفت: آب رسانی به روستای گریله نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد و در روزهای آینده، شاهد آب‌رسانی به مردم این روستا خواهیم بود.

شهرستان ایذه با حدود 220 هزار نفر جمعیت در شرق خوزستان قرار دارد؛ فاصله مرکز این شهرستان تا اهواز 183 کیلومتر است. ایذه دارای 430 روستا است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار