تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۱۶۰۷۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از 5 طرح عمرانی درمانی و آموزشی در ماهشهر
همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر یک مدرسه، پارک بانوان، اورژانس شهر چمران و 2 طرح روستایی در بندرماهشهر به بهره برداری رسید.

فرماندار بندرماهشهر روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: پروژه تخریب و احداث دبستان 12 کلاسه نواب صفوی به کمک اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با سرمایه گذاری 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در مساحتی به وسعت 2 هزار و 800 مترمربع و با زیربنای یک هزار و 500 مترمربع به بهره برداری رسید که تاثیر بسزایی در رونق آموزشی این شهر خواهد داشت.

محسن بیرانوند افزود:افتتاح پروژه پارک بانوان شهر چمران با سرمایه گذاری 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از سوی شهرداری شهر چمران به مساحت وسعت 2 هزار و 400 مترمربع از دیگر پروژه های بهره برداری به مناسبت دهه مبارک فجر بود که ساخت آن به مدت 10 ماه طول کشید.

محسن بیرانوند ادامه داد:ساختمان پایگاه اورژانس 115 شهر چمران نیز با یک میلیارد و 300 میلیون ریال در زمینی به مساحت 160 مترمربع توسط شهرداری چمران و تجهیز آن با سرمایه گذاری 400 میلیون ریال از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر از پروژه های بهره برداری شده امروز این شهرستان بود.

وی گفت: همچنین500 متر بهسازی، یک هزار و 700 متر پیاده رو سازی و کفپوش، چهارهزار متر مربع آسفالت، 200 مترجدول گذاری و ... با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در روستای هشچه مکینه، 6 هزار مترمربع آسفالت و زیرسازی با یک میلیارد و 30 میلیون ریال و روشنایی به میزان100 میلیون ریال در روستای چم سید لطیف بخش مرکزی ماهشهر از دیگر پروژه های بهره برداری شده بود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه زیرسازی و آسفالت روستای مقطوع علیا در مساحتی به میزان 14 هزار مترمربع و با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در مدت 6 ماه از دیگر پروژه های بهره برداری شده امروز شهرستان در بخشداری مرکزی بود.

شهرستان بندر ماهشهر در جنوب خوزستان، و مرکز آن شهر بندر ماهشهر است. در دل این شهرستان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر وجود دارد که قطب صنعت پتروشیمی ایران است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار