تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۱۶۰۷۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک مسئول دادگستری خوزستان:
دولت توجه بیشتری به رفع مشکلات دستگاه قضایی داشته باشد
سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری خوزستان از دولت خواست توجه بیشتری به دستگاه قضایی و حل مشکلات آن به ویژه در بخش پشتیبانی و کمبود نیرو داشته باشد.

حجت الاسلام سعید سعدی با تبریک ایام مبارک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، در دیدار با کارکنان اداری و قضایی شهرستان بهبهان اظهار کرد: کمبودها در زمینه تهیه امکانات و تجهیزات اداری موجب می‌شود خدمات رسانی به مردم به طور مطلوب صورت نگیرد.

وی گفت:اکنون که کشور در مسیر توسعه گام برمی‌دارد از دولت دوازدهم انتظار داریم در راستای تحقق عدالت، توجه بیشتری به دستگاه قضایی داشته باشند. 

حجت الاسلام سعدی کمبود فضای اداری مناسب، نقص در سیستم‌ رایانه‌ای، کمبود تجهیزات الکترونیکی اداری و فرسودگی امکانات اداری را از مشکلات شهرستان بهبهان برشمرد و افزود: بخشی از این مشکلات به این مساله برمی‌گردد که دولت امسال تخصیصی به دستگاه قضایی را به طور کامل پرداخت نکرده است. 

وی ادامه داد: منابع انسانی، رکن مهم هر سازمان است و باید مورد توجه ویژه‌ قرار گیرد و در بهبهان مانند کل استان خوزستان، در بخش اداری و قضایی دچار کمبود نیرو هستیم.

به گفته سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری خوزستان 40 درصد ظرفیت دادگاه‌ها و 13 درصد دادسرا و در بخش اداری، 56 درصد سمت‌ها در دستگاه قضایی خوزستان بدون تصدی است. 

وی گفت: با توجه به اینکه گزارش ها به صورت سیستمی قابل برداشت است تسلط بر برنامه های cms و اتوماسیون باید افزایش یابد و دفاتر ثبت جمع آوری شود چرا که در آینده اوراق پرونده نیز الکترونیکی می‌شود. 

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری خوزستان افزود: در بازرسی پارسال و نیز ارزیابی کارکنان، شاهد تلاش خوب کارکنان بودیم اما انتظار داریم این عملکرد روزانه بهبود یابد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار