تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۱۶۰۷۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واحد تولید صنایع دستی در ترکالکی گتوند افتتاح شد
به مناسبت دهه مبارک فجر شرکت تعاونی تولید صنایع دستی در شهر ترکالکی از توابع شهرستان گتوند سه شنبه افتتاح شد. بانوان شاغل در این تعاونی کار آفرین انواع سجاده ، گلیم ، جاجیم ، کیف و دیگر صنایع دستی محلی را تولید می کنند.

واحد تولید صنایع دستی در ترکالکی گتوند افتتاح شد

فرماندار گتوند در حاشیه افتتاح این تعاونی گفت: این شرکت تعاونی به همت یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی از شهرترکالکی با حمایت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گتوند راه اندازی شده است.

وی افزود:در این شرکت تعاونی 12نفر بصورت مستقیم و 10نفر بصورت غیر مستقیم مشغول کار شدند.

علی خدری غریبوند از حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان خبرداد و گفت: به سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان تسهیلات پرداخت می شود ضمن اینکه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان گتوند نیز موظف به همکاری و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی هستند. 

وی به دیگر برنامه ها و پروژه های قابل افتتاح شهرستان گتوند در دهه فجر اشاره کرد و گفت:افتتاح طرح های بهسازی و آسفالت معابر ، برقرسانی،مسکن افراد نیازمند، مدرسه ، واحد تولید مرغ گوشتی و دامپروری و نیز رونمایی از تندیس دکتر قیصر امین پور از دیگر برنامه های دهه فجر امسال در این شهرستان می باشند.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45روستا می باشد. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار