تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۶۰۷۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک:
مشکلات‌بهداشتی‌ودرمانی‌آزادراه‌اندیمشک_پل‌زال‌رفع‌می‌شود
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، مشکلات بهداشتی آزادراه اندیمشک_پل زال رفع و خدمات موردنیاز شهروندان در این حوزه تأمین می‌شود.

عبدالرضا نجفی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، رفع مشکلات مسیر ارتباطی اندیمشک به پل زال است.

وی افزود: روزانه این مسیر ارتباطی پذیرای، بسیاری از وسایل ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای است و به همین جهت پیگیری‌های گسترده‌ای برای رفع مشکلات بهداشتی اندیمشک به پل زال، انجام‌شده است، با رفع مشکلات بهداشتی این مسیر ارتباطی مهم و ترانزیتی کشور، رضایت شهروندان از خدمات حوزه بهداشت، تأمین و مشکلات آن کاهش می‌یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: به همین جهت و با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز، احداث واحد فوریت‌های پزشکی این مسیر جاده‌ای مهم استان، موردتوجه قرارگرفته است.

وی بیان کرد: عملیات احداث این طرح حوزه بهداشت و درمان به‌زودی آغاز و سعی بر افتتاح آن در کم‌ترین زمان ممکن و مطابق با آخرین استانداردهای روز کشور، خواهیم داشت.

نجفی افزود: با بهره‌برداری از واحد فوریت‌های پزشکی آزاده راه اندیمشک به پل زال، سرعت ارائه خدمات به شهروندان در این مسیر مهم جاده‌ای و پرتردد استان خوزستان، افزایش پیدا می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار