تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۶۰۷۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خوزستان:
25 درصد مدارس اهواز هیئت امنایی است
مدیر مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خوزستان گفت: 25 درصد مدارس اهواز هیئت امنایی است و اگر این مدارس دوشیفت باشند دیگر وقت برگزاری کلاس‌های فوق برنامه ندارند.

اسفندیار بلدی در شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اهواز اظهار کرد: شورای آموزش‌وپرورش خوزستان رتبه برتر را در بین استان‌های کشور کسب کرد.

وی افزود: آموزش و پرورش اهواز نیز به رتبه اول استان خوزستان دست یافت و پس آن به ترتیب شهرستان‌های دزفول، آبادان و ماهشهر قرار در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

مدیر مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خوزستان با تأکید بر ضروت تحقق مصوبه‌‍‌های شورای آموزش پرورش برای حفظ رتبه اول اهواز، عنوان کرد: برگزاری کمیته‌های تخصصی شورای آموزش‌وپرورش منطقه از دیگر شاخص های ارزیابی در این رتبه‌بندی است.

وی با بیان اینکه اهواز رتبه دوم کشور را در زمینه توسعه مدارس هیئت امنایی دارد، گفت: 25 درصد مدارس اهواز هیئت امنایی است. این مدارس اگر دوشیفت باشند دیگر وقت برگزاری کلاس‌های فوق برنامه ندارند.

بلدی بیان کرد: در بخشنامه‌ای که اخیراً از وزارت صادر شده، به جای افزایش مدارس هیئت امنایی باید بر کیفیت مدارس تلاش بیشتری شود. مدارس هیئت امنایی باید بر تک شیفت باشند و بعدازظهر بابت فعالیت‌هایی که از مردم مبالغی دریافت می‌شود، برنامه داشت. از سال آینده تحصیلی این بخشنامه باید اجرایی شود و درصورتی که دوشیفت باقی بمانند باید از حالت هیئت امنایی خارج شوند.

وی افزود: در ناحیه 1 اهواز از 191 مدرسه دولتی 38 مدرسه معادل 20 درصد، در ناحیه 2 از بین 278 مدرسه 50 مدرسه معادل 18 درصد، در ناحیه 3 از بین 76 مدرسه 63 مدرسه معادل 83 درصد و در ناحیه 4 از بین  196 مدرسه 33 مدرسه معادل 18 درصد هیئت امنایی است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار