تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۶۰۷۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز مطرح کرد:
حضور 9 شرکت خوزستانی در نمایشگاه بین‌المللی قطر 2018
حضور 9 شرکت خوزستانی در نمایشگاه بین‌المللی قطر 2018رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به ارتباطات مناسب اقتصادی ایجادشده میان ایران و قطر گفت: واحدهای تولیدی قطعاً چالش‌های صادراتی را می‌دانند به همین دلیل باید بازار قطر را هدف قرار دهیم.

شهلا عموری با اشاره به حضور نمایندگان ایران در نمایشگاه بین‌المللی قطر 2018، اظهار کرد: در این نمایشگاه 9 شرکت خوزستانی در فضایی به مساحت 160 متر به همت اتاق بازرگانی اهواز تولیدات خود را عرضه می‌کنند.

وی افزود: ایجاد فرصت تجارت مستقیم با قطر، زمینه مناسب برای ارتباط با شرکت‌های خصوصی و دولتی و دیدار با تصمیم‌گیرندگان اصلی در صنعت جهان را از مزایای حضور در این نمایشگاه است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز، محصولات لبنی، غذایی، پوشاک، چوب و MDF، محصولات کاغذی، پروتئینی، گوشت، مصالح ساختمانی، انرژی‌های تجدید پذیر و... را ازجمله محصولات ارائه‌شده در این نمایشگاه برشمرد.

وی با تأکید بر گسترش تعاملات مؤثر با کشور قطر عنوان کرد: انتظار می‌رود در این نمایشگاه شاهد عقد قراردادهای جدید و ثبت شرکت‌هایی از خوزستان باشیم.

عموری با اشاره به ارتباطات اقتصادی میان ایران و قطر گفت: واحدهای تولیدی قطعاً چالش‌های صادراتی را می‌دانند به همین دلیل باید بازار قطر را هدف قرار دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز عنوان کرد: باید از فرصت ایجادشده ناشی از قطع ارتباط کشور قطر با امارات و عربستان که حدود یک‌سوم واردات قطر از این کشورها بود، نهایت استفاده را کرد.

این کنفرانس و نمایشگاه تا 19 بهمن‌ماه در (QNCC) یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین نمایشگاه‌های خاورمیانه دایر است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار