تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۶۰۷۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره قرآن و عترت استان خوزستان برگزار می‌شود
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت استان خوزستان برگزار می‌شود.

سید کریم موسوی در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت استان خوزستان در روزهای آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در روز 23 تا 30 بهمن ماه در سراسر استان خوزستان آغاز می‌شود که برنامه‌های متنوعی را برای آن در نظر گرفته‌ایم و در نقاط مختلف اجرا می‌شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه گفت: یک هزار و 307 اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت استان خوزستان ارسال شد که داوری شدند و افراد برتر را انتخاب کردیم تا در روزهای آینده تجلیل شوند.

وی تکریم از 90 حاظ قرآن در استان خوزستان را از جمله برنامه‌های جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت عنوان کرد و گفت: 30 نفر از این حافظان قرآن از خرمشهر، 30 نفر از عبدالخان شهرستان شوش و 30 نفر دیگر نیز در شهر شیبان شهرستان باوی تقدیر می‌شوند.

موسوی از برگزاری برنامه‌های قرآنی در مناطق محروم اهواز همزمان با برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت استان خوزستان خبر داد و عنوان کرد: این برنامه‌ها در مناطقی چون عین دو، ملاشیه، سیاحی و شهر شیبان اجرا می‌شوند.

وی اضافه کرد: بخشی از برنامه‌های جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت استان خوزستان نیز در شهرهایی همچون شوشتر، دزفول، عبدالخان، هویزه، سوسنگرد و حمیدیه اجرا می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار