تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۶۰۷۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دوازهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان با ٥٠٠ ناشر داخلی و ١٠ ناشر خارجی برپا می‌شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حضور ٥٠٠ ناشر داخلی و ١٠ ناشر خارجی در دوازهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب خوزستان خبر داد.

محمد جوروند در نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی کتاب و هفته قرآن و عترت اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه  بین‌المللی کتاب با بیش از ٦٧ هزار عنوان کتاب از ٢٥ تا ٣٠ بهمن همچون دوره‌های پیشین در محل دایمی نمایشگاه‌‌های اهواز در کیانپارس برگزار می‌شود.

جوروند ضمن اعلام این که در نمایشگاه کتاب امسال غرفه‌ای به صنف کتاب‌فروشی‌ها اختصاص داده ‌شده افزود: کتاب‌ها در دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با تخفیف ٣٠ درصد در نمایشگاه عرضه خواهند شد.

وی افزود: برای مولفان خوزستانی نیز غرفه‌ای اختصاص داده‌ شده ‌است و همه نویسندگان خوزستانی از جمله آنهایی که کتاب‌هایشان در استان و یا خارج از استان چاپ شده است می‌توانند تالیفات خود را در این غرفه ویژه در معرض نمایش قرار دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به هفته قرآن و عترت به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی در استان توضیح داد: جشنواره هفته قرآن و عترت خوزستان برای نخستین بار با نمایشگاه کتاب تلفیق شده‌ است. این رویداد بسیار مهم و خلاقانه‌ای است که باعث غنا بخشیدن به نمایشگاه و بالا بردن سطح کیفی هر دو برنامه است.

جوروند ضمن دعوت از مردم فرهنگ دوست استان برای حضور فعال در این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد: همچون دوره پیش مردم خوزستان استقبال خوبی از این رویداد مهم فرهنگی نشان بدهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار