تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۶۰۷۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره کل بیمه سلامت خوزستان خبر داد:
وجود ۱۰۰ هزار پرونده در بیمه سلامت شهرستان آبادان
سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان خوزستان از وجود ۱۰۰ هزار پرونده در اداره بیمه سلامت شهرستان آبادان خبر داد.

سید جمال امام زاده پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان آبادان واقع در ایستگاه ۱۲ گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۷۸۰ کار مربع در مدت یک سال و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال احداث شد.

وی، ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی دست اندرکاران برای ساخت و راه اندازی ساختمان بیمه سلامت شهرستان آبادان افزود: در چند ماه گذشته ساختمان اداری خرمشهر را به صورت اساسی بازسازی کردیم ضمن آنکه ساختمان اداری شهرستانهای ماهشهر و امیدیه را نیز احداث کردیم.

امام زاده اظهار کررد: روز گذشته ساختمان اداری شهرستان بهبهان را افتتاح کردیم و عصر امروز نیز ساختمان اداره شوش را افتتاح می کنیم.

وی با بیان اینکه کار ساخت چند ساختمان دیگر را نیز در دست انجام داریم، تصریح کرد: یکی از این ساختمانها مربوط به دزفول است و برای دشت آزادگان و شوشتر نیز برنامه ریزی کرده ایم به طوریکه در زمان حاضر در مرحله تحویل زمین و انجام مناقصه است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان خوزستان گفت: برای شهرستان شادگان نیز بحث بازسازی اساسی ساختمان را در این انجام داریم و تا اوائل سال آینده به اتمام می رسد که به این ترتیب حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان به لحاظ ساختمانی دچار تحول اساسی می شود.

امام زاده افزود: در آبادان ۱۲۰ موسسه با متوسط ۱۰۰ هزار پرونده و نسخه از آنان قرارداد داریم.

وی اظهار کرد: به طور متوسط ماهانه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در حوزه شهرستان آبادان هزینه می کنیم که از این مبلغ سه میلیارد تومان آن مربوط به شهرستان و مابقی در حوزه سطح یک روستایی است.

امام زاده تصریح کرد: آنچه در مورد شهرستان آبادان حائز اهمیت است آنکه دانشکده علوم پزشکی اهمیت خود را نشان داده است، گر چه شاید ساختمان جدید الاحداث قرار بزرگ باشد اما با توجه به اهمیت دانشکده این ساختمان بایستی به نحوی مدیریت سه شهر دیگر را نیز به انجام برساند.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان خوزستان با بیان اینکه ما در استان شهرستانهایمان را به شکل منطقه ای تقسیم کرده ایم، گفت: آبادان نیز به عنوان مرکز یکی از مناطق ما، شهرهای خرمشهر، شادگان و ماهشهر را نیز شامل می شود.

وی افزود: از آنجایی که شهرهای آبادان و خرمشهر در مسیر تردد زائران اربعین و کاروانهای راهیان نور قرار دارند با ساختمان جداگانه به عنوان زائرسرا برای آنان پیش بینی شده است.

امام زاده اظهار کرد: امیر می رود ساختمان اداره بیمه سلامت تازه تاسیس شده در خور شان مردم آبادان باشد، این شهر پیش از جنگ بزرگترین شهر استان خوزستان حتی در مقایسه با اهواز بوده که امید می رود این اقدام پاسخی به تمامی زحمات و سختی هایی باشد که آبادانی ها در دوران جنگ و حتی پس از آن تحمل کرده اند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار