تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۶۰۷۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده رامشیر:
٤٠ درصد آب رامشیر به دلیل فرسودگی شبکه هدر می‌رود
نماينده مردم رامهرمز و رامشير در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بيش از ٤٠ درصد از كل ١٤ هزار مترمكعب آب شهرستان رامشير به هدر می‌رود و اين امر اهميت اصلاح شبكه آبياری اين شهرستان را نشان می‌دهد و باید توجه ویژه‌ای به این مساله شود.
  
اقبال محمدیان در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به شهرستان رامشیر که امروز 18بهمن ماه در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با افتتاح مخزن آبی که امروز در رامشير انجام شد، اين شهرستان هم اكنون دارای دو مخزن با ظرفيت ٨ هزار متر مكعب است. 
  
وی با بیان این‌که ٦٣ ميليارد ريال برای اصلاح شبكه آبياری شهرستان رامشير تخصيص يافته است، افزود: پيش بينی می‌شود تا اين مخزن برای جلوگيری از هدررفت و افزايش ذخيره آب، افزایش پايداری شبكه توزيع و توزيع آب بهداشتی به کار گرفته شود و امكان ذخيره ٧٢ساعته آب در شرايط اضطراری را داشته باشد. 
  
نماينده مردم رامهرمز و رامشير در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر بيش از ٤٠ درصد از كل ١٤ هزار مترمكعب آب شهرستان رامشير به هدر می‌رود و اين امر اهميت اصلاح شبكه آبياری اين شهرستان را نشان‌ می‌دهد و باید توجه ویژه‌ای به این مساله شود. 
  
محمدیان بیان کرد: جاده رامشير- ماهشهر يكی از پر ترددترين و پرحادثه‌ترين جاده‌های استان است و در حال حاضر مردم شهرستان رامشير انتظار دارند این محور دو بانده شود تا شاهد افزايش امنيت رفت و آمد در آن باشیم. 
  
وی ادامه داد: در حال حاضر تنها ١٣ كيلومتر از ٣١ كيلومتر اين جاده زيرسازی شده و انتظار می‌رود برای جذب اعتبارات برای اين بخش اقدامات ويژه‌ای صورت گيرد تا شاهد دوبانده شدن این محور که خواسته مردم شهرستان است، باشیم. 
  
نماينده مردم رامهرمز و رامشير در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که در حوزه درمان نيز كمبودهای زيادی وجود دارد، گفت: بيمارستان حضرت رسول اكرم (ص) در شهرستان رامشیر با حداقل امكانات، تبديل به يك انبار بزرگ بدون نيروی انسانی شده است. انتظار می‌رود بخش‌های مختلف دياليز، راديولوژی و همچنين تاسيسات اين بيمارستان راه‌اندازی شود تا شاهد اعزام بيماران به شهرهای اطراف نباشیم. 
  
محمدیان با بیان این‌که رامشیر هنوز فاقد استخر است، خاطرنشان کرد: رامشير در حوزه ورزش نياز به اعتبارات و توجه ويژه‌ای دارد و با وجود در نظر گرفتن ١٥ ميليارد ريال اعتبار، تكميل استخر این شهرستان به اعتبارات بيشتری نياز دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار