تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۶۰۸۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان مطرح کرد:
تحقق103درصد از درآمدهای استان در10ماهه امسال
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان با بیان اینکه در10 ماهه امسال 103درصد از درآمدهای استان محقق شده است، گفت: امسال مبلغ 106میلیاردو 800میلیون تومان مازاد درآمد داشتیم که به موجب قانون 50درصد آن باید به استان برگردد.

مسعود صدری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در10 ماهه امسال 103درصد از درآمدهای استان محقق شده است، اظهار کرد: امسال مبلغ 106میلیارد و 800میلیون تومان مازاد درآمد داشتیم که به‌موجب قانون 50درصد آن باید به استان برگردد.

وی افزود: از این مبلغ 20درصد به دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان اعتبارات هزینه‌ای (پرداخت‌های پرسنلی) اختصاص پیدا می کند و 80 درصد به‌عنوان اعتبارت تملک و دارایی برای شارژ پروژه‌های عمرانی که تخصیص کمتری دارند، استفاده شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: به‌منظور پاسخگویی به مطالبات شهروندان چیزی حدود10سال است که دنبال اصلاح نسبت تسهیلات سپرده استان بودیم که ارتقاء پیدا کند.

صدری با اشاره به صدور بخشنامه خرید کالا و خدمات توسط شرکت‌ها از داخل استان بیان کرد: خرید کالا از طریق سیستم تدارکات الکترونیکی دولت موسوم به "ستا"  انجام می‌شود.

وی افزود: یعنی دستگاه‌های اجرایی به‌منظور خرید کالا و خدمات موردنیاز خود باید وارد فضای این سامانه شوند.

صدری با اشاره به دادن برخی مجوزهای سرمایه‌گذاری خارجی عنوان کرد: بر اساس قانون گرفتن مجوزها از برخی دستگاه برای سرمایه‌گذاری خارجی برای ما موضوعیت ندارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان افزود:  بلکه متقاضی سرمایه‌گذاری پس از پذیرفته شدن و طی کردن مراحل موردنیاز چه به‌تنهایی بخواهد سرمایه‌گذاری کند یا با شریک ایرانی مدارک موردنیاز از آن گرفته و مجوز سرمایه‌گذاری به آن داده می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار