تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۶۰۸۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح 14 طرح عمرانی در بخش فتح المبین شوش
در هفتمین روز از دهه مبارک فجر 14 طرح عمران شهری و روستایی و نیز برق رسانی به مناطق روستایی بخش فتح المبین شوش چهارشنبه شب افتتاح شد.

خالد لطیفی مجد شهردار فتح المبین در آئین افتتاح طرح های عمران شهری گفت: با تلاش کارکنان این شهرداری هشت طرح عمرانی شامل بوستان محلی ،جدول گذاری وآسفالت،اجرای شبکه آب خام فضای سبز،کفپوش گذاری خیابان های سطح شهر ، روشنایی و آبنما در شهر فتح المبین افتتاح شد.

وی گفت: برای اجرای این طرح ها بیش از 22 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و تملک دارایی ها و نیز سهم شهرداری هزینه شده است.

سیدجمیل موسوی بخشدارفتح المبین نیز از اجرای بیش از 26 کیلومتر جوی وجدول در 26 روستای این بخش خبر داد و گفت: 
احداث 2 بوستان در روستاهای ترویح و عبید به مساحت هفتهزار متر مربع ،احداث 2 زمین چمن در روستاهای دوسلق وترویح از دیگر طرح های اجرا شده در این بخش می باشد. 

وی گفت: برای تکمیل این طرح ها بیش از 17میلیارد ریال هزینه شده است.

بخشدار فتح المبین گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال هیچ روستایی در این بخش مشکل جوی و جدول نخواهد داشت.
نعیم سیاحی رییس اداره توزیع برق شوش و الوان نیز طرح های افتتاح شده به مناسبت دهه فجر را شامل برق رسانی به چاه های آب کشاورزی ، اصلاح و توسعه شبکه برق مناطق شهری و روستایی با نصب چهار هزار تیر برق ، 800 چراغ و 59 کیلومتر شبکه گذاری عنوان کرد.

وی گفت: برای اجرای این طرح های برق رسانی بیش از180میلیارد ریال هزینه شده است.

 سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح این طرح ها بر خدمت صادقانه به مردم با همدلی و همکاری همه دستگاه ها تاکید کرد.

عدنان غزی فرماندار شوش نیز در این مراسم برخدمت رسانی به مردم به ویژه ساکنان مناطق محروم و روستایی شهرستان شوش تاکید کرد.

بخش فتح المبین با 25هزار نفر جمعیت 41 روستا و یک شهر در منطقه غرب کرخه در 30 کیلومتری شهر شوش واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار