تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۶۰۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس:
آسمان خوزستان از فلرهای نفتی مسموم است/نفت حق آلایندگی نمی دهد
آسمان خوزستان از فلرهای نفتی مسموم است/نفت حق آلایندگی نمی دهدنماینده مردم اهواز در مجلس گفت: آسمان خوزستان و اهواز از فعالیت فلرهای نفتی مسموم شده است.

جواد کاظم نسب الباجی عصر امروز در مراسم افتتاح طرح های بهداشتی اهواز با انتقاد از اینکه با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز شاهد افتتاح مرکز بهداشت و درمان در برخی روستاها هستیم، اظهار کرد: مردم نقش اصلی و اساسی را در پیروزی انقلاب داشته و با ایستادگی روبروی دشمن به دفاع از مرزهای کشور پرداختند.

وی با اشاره به اینکه هرگز خدمات دولت به مردم را انکار نکرده ایم ولی حق مردم خدماتی بیش از این است، افزود: مردم این منطقه فاقد آب شرب هستند و در صورت دغدغه داشتن برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی، باید در ابتدای کار به دنبال پیشگیری باشیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس تصریح کرد: آسمان خوزستان و اهواز از فعالیت فلرهای نفتی مسموم شده و شهروندان با کمترین بارش به بیماری های مختلفی با دلیل آلودگی موجود مبتلا می شوند.

الباجی در ادامه انتقاد کرد: شرکت های نیشکر با فعالیت های خود باعث بدبختی مردم شده و امروزه کارونی که زمانی محل کشتیرانی بوده به محلی برای تجمع فاضلاب ها تبدیل شده است.

وی با گلایه از بی مهری های بسیار به خوزستان یادآور شد: وزرات بهداشت باید به صورت جدی به مسائل خوزستان ورود پیدا کند و متأسفانه بیشترین بیماران سرطانی مربوط به این استان هستند و هر روز به آمار آنها اضافه می شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با تأکید بر اینکه باید حقایق موجود عنوان شود، ادامه داد: بیشترین اعتبارات را در کمیسیون تلفیق به حوزه بهداشت و درمان اختصاص داده اند و انتظار می رود بیشتر به مردم چنین مناطق محرومی رسیدگی شود.

الباجی با اشاره به اینکه مسئولان استانی، شهرستانی و محلی خوزستان با کمترین اعتبارات و امکانات در حال فعالیت هستند، گفت: نفت انواع بدبختی ها را در استان ایجاد کرده ولی متأسفانه تاکنون حق آلایندگی را به این مردم پرداخت نکرده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار