تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۱۶۰۸۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: هفته بعد استعفا می دهم
پورموسوی: هفته بعد استعفا می دهمسرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه دست‌های پشت پرده می‌خواهند آرامش را از ما بگیرند گفت: هفته آینده استعفا می‌دهم. 

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پس بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: می‌خواهم به بازیکنانم که در تمرین و مسابقه با تمام وجود کار می کنند خسته نباشید بگویم. بازیکنی که بخاطر خوزستان می‌ماند نباید هواداران از عملکردش ناراضی باشند.

پورموسوی گفت: من از هواداران گلایه دارم. نباید یادشان برود که فولاد دو سال پیش در رده دوازدهم جدول بود و سال گذشته نیز مکان ۱۰ جدول را در اختیار داشت. فولاد دو سال پیش مقابل پیکان شکست خورد و از سوی تماشاگران تشویق شد و اکنون انتظار داریم امروز شاهد چنین تماشاگرانی باشیم.

وی ادامه داد:‌ اگر امروز تیم من فوتبال بازی نمی‌کرد شرمنده هواداران می‌شدم اما ما امروز خوب بودیم. من به توانایی بازیکنانم اعتقاد دارم. بعضی مواقع توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود اما امروز همان فولادی بودیم که توقع داشتم.

سرمربی فولاد بیان کرد: هواداران باید بدانند به اندازه پولمان همان فولادی را بستیم که توانست در اصفهان ذوب‌آهن وسپاهان را شکست دهد. امروز کرمی با پای مجروح بازی کرد و هواداران به او گفتند بی‌غیرت. تیم حریف فوتبالش را خوب بازی کرد اما ما بدشانسی آوردیم.

او در ادامه گفت: دست‌هایی پشت پرده است که می‌خواهند آرامش را از ما بگیرند. من هفته آینده استعفا می‌دهم. به خاطر ناسزا گفتن در این تیم نمی‌مانم. متاسفانه برخی‌ها اول فصل با بازیکنان تماس می‌گرفتند و می‌گفتند بازیکن جدیدی را می‌خواهند به جای شما بیاورند. ماه پشت ابر نمی‌ماند.

وی گفت‌: جا دارد از مسولان استان بخواهم چاره‌ای بیندیشند و این افراد را شناسایی کنند. مگر می‌شود یک تیم دوم جدول باشد و اینگونه به آن اعتراض کنند؟
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار