تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۶۰۸۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سومین جشنواره خیریه غذا در اندیمشک برگزار می‌شود
دبیر سومین جشنواره خیریه غذا اندیمشک گفت: باهدف توسعه خدمات فرهنگی و گسترش امور عام‌المنفعه، سومین جشنواره خیریه غذا در اندیمشک برگزار می‌شود.

نیره حسنوند اظهار کرد: توجه به تأمین نیازهای اقشار کم‌بضاعت جامعه، یک نیاز و ضرورت مهم برای کاهش نابهنجاری‌های اجتماعی و تقویت روحیه مشارکت عمومی است.

وی افزود: در صورت استفاده از این ظرفیت بیش از گذشته امکان و فرصت جذب کمک‌های مردمی فراهم و شاهد نقش‌آفرینی هر چه‌بهتر اقشار مختلف در این حوزه، فراهم می‌شود.

دبیر سومین جشنواره خیریه غذا اندیمشک با اشاره به نقش بانوان در عرصه‌های اجتماعی، عنوان کرد: زنان همواره و در تمامی عرصه‌ها پشتیبان انقلاب و اسلام بوده و در این حوزه‌ها حماسه‌های گسترده را ثبت و جلوه‌گر کرده‌اند.

وی گفت: به همین جهت برگزاری سومین جشنواره خیریه غذا در شهرستان اندیمشک موردتوجه قرارگرفته است تا بیش از گذشته ضمن بیان و معرفی نقش بانوان و خانواده در تحکیم ارزش‌های اجتماعی ایران اسلامی، زمینه برای معرفی آداب و سنت‌های اصیل ایرانی فراهم گردد.

حسنوند بیان کرد: این جشنواره روز شنبه 21 بهمن‌ماه و از ساعت 16 در سالن حجاب اندیمشک و باهدف تأمین نیازهای اقشار محروم و کم‌بضاعت و با همکاری موسسه خیره مریم عذرا و کمیته بانوان دفتر نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی بابیان این‌که تمام درآمد این جشنواره صرف امور خیریه می‌شود، افزود: برگزاری و اهدا جوایز نفیس به شرکت‌کنندگان در این جشنواره و برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی، از دیگر بخش‌های این جشن بزرگ معنوی و خیریه در شهرستان اندیمشک است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار