تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۶۰۹۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرکز کنترل ترافیک و امنیت دزفول راه اندازی شد
مرکز کنترل ترافیک و امنیت و نیز 13 طرح عمرانی و خدماتی شهرداری دزفول روز شنبه در دهمین روز از ایام الله فجر انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 شهردار دزفول روز شنبه در آئین افتتاح این طرح ها که با حضور معاون عمرانی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد با تجلیل از مشارکت خیرین امنیت این شهرستان که با تامین 25 میلیارد ریال در ساخت و تجهیز مرکز کنترل ترافیک این شهرداری را یاری کردند گفت:در گام نخست تعداد 60 دستگاه دوربین کنترل ترافیک در 22 نقطه شهر دزفول نصب می شود. 

محمدعلی دوایی فر با بیان اینکه 120 نقطه شهر دزفول برای نصب دوربین های مدار بسته مکان یابی شده اظهار کرد: با تکمیل این طرح که نقش مهمی در کنترل ترافیک و تامین امنیت شهروندان دارد تمام شهر دزفول زیر پوشش قرار می گیرد.

وی همچنین با اشاره به 13 طرح عمرانی و خدماتی دیگر که به مناسبت دهه مبارک فجر امروز در نقاط مختلف شهر دزفول افتتاح شد اظهار کرد: برای اجرای فاز دوم تقاطع غیر همسطح فتح المبین ،بوستان انرژی ،بنای یادمان شهدای گمنام ، جایگاه سی ان جی ، زیرسازی ، آسفالت و کفپوش گذاری معابر و نیز زمین ورزشی 330 میلیارد ریال هزینه شده است.

دوایی فر از تقاطع غیر همسطح و روگذر فتح المبین به عنوان یکی از مهمترین طرح های عمران شهری در راستای روان سازی ترافیک شهری نام برد و افزود: عملیات ساخت این طرح از سال 1394 آغاز شد که در ماه های اخیر روند تکمیل فاز دوم آن شتاب گرفت.

وی افزود: مجموعه کارکنان شهرداری دزفول با وجود مشکل بودجه شبانه روز در حال خدمت به شهروندان بوده و انتظار می رود استانداری خوزستان و مجموعه دستگاه های اجرایی ، شهرداری دزفول را در اجرای طرح های عمرانی و خدماتی یاری کنند. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار