تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۶۰۹۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف بیش از هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: هفت میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق در 24 ساعت گذشته در جاده های خوزستان کشف و ضبط شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی خوزستان در سه عملیات جداگانه موفق به شناسایی سه دستگاه خودرو حامل بار قاچاق در نقاط مختلف خوزستان شدند.

وی افزود:در این راستا یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در جاده اندیمشک - خرم آباد شناسایی و متوقف شد؛ همچنین ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق بهبهان نیز در 2 عملیات جداگانه هنگام گشت زنی، موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو تریلر و یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق شدند که آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودروها، مقدار 24 تن برنج، 875 کیلوگرم مغز بادام،820 لیتر روغن خوراکی، 144 کیلوگرم چای،1320 عدد فلفل آویز، 336 کارتن اتو بخار و اتو برقی، 274 دستگاه توستر و نان برشته کن، 138 کارتن اسنک ساز، 35 کارتن قهوه ساز و کتری برقی، 21 کارتن همزن و مخلوط کن سه کاره و چهار پالت حاوی 100 کارتن جارو برقی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را هفت میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه هفت نفر دستگیر و راهی مراجع قضایی شدند.

* دستگیری سوداگر مرگ در مسجد سلیمان 

همچنین سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجد سلیمان از دستگیری یک عامل فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مسجد سلیمان در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با هماهنگی مرجع قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری یک متهم و کشف 2 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در مخفیگاهش شدند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاع در رابطه با فعالیت فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
:
:
:
آخرین اخبار