تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۶۰۹۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح 4 پروژه آبرسانی روستایی در خوزستان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از افتتاح 4 پروژه آبرسانی در روستاهای شهرستان‌های کارون، شادگان و اندیمشک خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در راستای افزایش شاخص‌های کیفی و کمی آب شرب در این روستاها انجام شد . 
  
درویشعلی کریمی اظهار کرد: پروژه آبرسانی به روستای ام البنین شهرستان کارون در قالب پروژه‌های غیر مصوب و از اعتبارات جاری شرکت آب و فاضلاب روستایی تامین شده است که تا پیش از بهره‌برداری از این پروژه، اهالی این روستا از نعمت آب شرب پایدار برخوردار نبودند . 
  
وی با بیان این که روستای ام البنین جمعیتی بیش از 360 نفر را تحت پوشش دارد، افزود: با کارگزاری 1500 متر لوله خط انتقال و 1500 متر شبکه توزیع آب شرب، مشکل کمبود آب در این روستا حل شد. 
  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با اشاره به پروژه کارگزاری بیش از 9 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در روستاهای دهستان جفال شهرستان شادگان تصریح کرد: این پروژه در راستای افزایش شاخص کیفی و فشار آب شرب موردنیاز اهالی روستاهای دهستان جفال به بهره‌برداری رسید. 
  
کریمی ادامه داد: در این پروژه 5 روستای امامه سه، شبیشی بزرگ، شبیشی کوچک، نهر مصفا و نهر صالح با جمعیتی بالغ بر 4 هزار نفر از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره‌مند شدند . 
  
وی با اشاره به بهره‌برداری از دو پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان اندیمشک گفت: پروژه‌های آبرسانی به شهرک دوکوهه و روستای خشاب به بهره‌برداری رسیدند . در پروژه آبرسانی به شهرک دوکوهه عملیات دیوارکشی، حفر چاه عمیق، احداث ساختمان کلرزنی و دیزل ژنراتور، احداث ساختمان ایستگاه پمپاژ، احداث مخزن بتنی 1500 متر مکعبی و تعویض و کارگزاری یک هزار متر خط انتقال آب شرب انجام شده است . 
  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان خاطرنشان کرد: در روستای خشاب نیز عملیات دیوارکشی، احداث موتورخانه، احداث مخزن 250 متر مکعبی، تجهیز ایستگاه پمپاژ و تابلو برق، کارگزاری 2400 متر شبکه توزیع و کارگزاری 6 کیلومتر خط انتقال آب شرب انجام شده است.
:
:
:
آخرین اخبار