تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۶۱۰۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خبر داد:
برگزاری اردوی جهادی دانشگاه چمران اهواز از 20 اسفند
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری اردوی جهادی در روستاها و مناطق محروم با حضور 100 دانشجو از 20 تا 29 اسفندماه خبر داد. 

مهدی طرفی اظهار کرد: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز از 20 تا 29 اسفندماه در اروندکنار برگزار می‌شود. ظرفیت تعیین شده برای این اردوی جهادی 100 نفر است اما با توجه به استقبال بالای دانشجویان از اردوهای جهادی، معمولا بیش از این تعداد برای شرکت در اردو ثبت‌نام می‌کنند. 

وی افزود: در این اردوهای جهادی علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، فعالیت‌های فرهنگی از جمله برگزاری کلاس‌های احکام نیز انجام می‌شود. همچنین فعالیت‌های مختلف مانند قالی‌بافی در این اردو به ساکنان مناطق آموزش داده می‌شود تا خانواده‌ها بتوانند با استفاده از این آموزش‌ها برای خود شغل ایجاد کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدچمران اهواز گفت: دانشجویان متقاضی شرکت در این اردوی جهادی تا 15 اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه برای شرکت در اردو ثبت‌نام کنند.

طرفی گفت: هدف ما از برگزاری اردوهای جهادی، محرومیت‌زدایی مناطق محروم چه در حوزه فرهنگی و چه در حوزه عمرانی است تا در مناطقی که به هر دلیلی دولت از محرومیت آن‌ها غاقل مانده است، محرومیت‌زدایی صورت گیرد. هدف دیگر ما از برگزاری این اردوها در واقع خودسازی دانشجویان است. چراکه زمانی که دانشجویان برای اصلاح و محرومیت زدایی این مناطق فعالیت می‌کنند، در واقع به یک خودسازی نیز می‌رسند. از مسئولان انتظار داریم به دانشجویانی که در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند کمک کرده و آن‌ها را حمایت کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار