تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۶۱۰۲۶
تعداد نظرات: ۷ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای مقابله با آثار منفی ریزگردها ؛
توزیع 15 هزار ماسک در شهرستان های اهواز و کارون
رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: برای مقابله با آثار زیانبار گرد و غبار امروز سه شنبه 15 هزار ماسک توسط جمعیت هلال احمر استان بین شهروندان شهرستان های اهواز و کارون توزیع شد.

مجتبی طحان سه شنبه بیان کرد: با توجه به گرد و غبار شدید در استان به ویژه در شهرستان اهواز پوشش امدادی و توزیع ماسک های رایگان در معابر عمومی دراین دو شهرستان انجام شد.

وی گفت: تیمهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان به منظور امدادرسانی به قشرهای آسیب پذیر و مستعد بیماری در مواجهه با پدیده گرد و غبار در شهرستان های استان در سطح شهر به صورت آماده باش هستند.

بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان میزان گرد و غبار در اهواز در ساعت 12 امروز سه شنبه به هشت هزار و 600 میکروگرم بر مترمکعب ( 57 برابر حد مجاز) رسیده است.

به دلیل بروز پدیده گرد و غبار از ساعت 10 صبح امروز همه پروازهای فرودگاه اهواز تا اطلاع ثانوی لغو شده است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
کارونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
15 هزار کم عددی نیست.از صبح بیرون بودم همه جا چشام دید زدن اما دید توزیع اصلا نبود.تازه داروخانه بیمارستان سینا صبح گفت ماسک فیلتر دار نداریم یک ساعت دیگه میرسن.خخخخ خیلی جالبه.
مختار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
باید هلال احر بیاد در هر خونه یه بسته درجه یک تحویل بده یا بگن به مردم که با مراجعه به مراکزشون بیان بگیرن
این حداقل کاری یه که میشه کرد
هیات علمی دانشگاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
با سلام و تشکر از جناب دکتر کرمی
می خواستم خدمت شهروندان عزیز خوزستانی عرض کنم در هنگام بروز و هجوم ریزگردها از نوع ماسک مهم تر ، روش صحیح استفاده از ماسک است. سایت شبکه جامع آلرژی زیر نظر متخصصین دانشگاه مطالب بسیار مفید و کاربردی در همین رابطه و به طور کلی راهکارهای پیشگیری از حساسیت و آلرژی بخصوص در هنگام هجوم ریزگردها دارد آدرس سایت allergycomnet.ir می باشد. کانال تلگرام این شبکه
@allergycomnet.ir است
پاسخ ها
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
آقا یا خانم هئیت علمی دانشگاه اول تشکر که حداقل یه اطلاع رسانی خشک و خالی کردید و یه ذره غیرت و همیت به خرج دادید
دوما" شما و دیگر عزیزان معزز آیا با اینکه همه مردم میدونن آیا شماها نمیدونید و نمیتونید و نمیخواهید اصلا که اون کلنیک آلرژی تهران رو وادار کنید یه شعبه یا نمایندگی یا هر کوفتی که میتونه بیاره این شهر درب و داغون مون و به اوضاع اینجا کمی رسیدگی بشه که مردم گرفتار این موضوع پا نشن و جونشون رو به خطر بندازن برن تو جاده ها و مسیرها و پروازها هر سه ماه برای درمان و واکسن و دارو .آیا نمیخواهید با بیمه ها صحبت ی کنید که پول دارو و درمون این درد و مرض رو قبول کنن .ای آقا ولش کن دارم به کی میگم و ...
این قدر دردها زیاده که با همین چند تا خط نمیشه حتی بیانش کرد
اگه شما فرهیختگان اهواز نخواهید و نمیتونید کاری کنید پس چه کسانی و چطوری باید تلاش کنن
مردم که میگن و گفتن و درخواست کردن
شماها چرا اقدامی نمیکنید
آیا چهار تا اخطار کافیه؟؟
اصلا خونواده هاتون تو این شهر هستن که اوضاع ما رو بفهمید چه میکشیم یا شما هم پروازی هستید و خود و خونواده هاتون رو بردید جاهای دیگه زندگی کنن ؟
جواب بدید اگه راس میگید دلسوز مردمید ؟
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
سایت تون رو هم دیدید
اولا ناقصه و هنوز جا برای کار زیاد داره
دوما اطلاعات کم نیست مردم گرفتار دو تا مساله دارن
ا-گرفتن واکسن و دارو که فعلا از خارج میاد و گرونه و فقط دو جا تهران داره
2- بیمه ها نپذیرفتنش و هنوز مردم گیر و گرفتارن
شما برید با سه چهار تا پزشکی که داریم اهواز صحبت کنید شعبه ای بیارن اینجا اهواز
ولی نمیارن بلکه خودشون میرن ا ز ای شهر بیرون
چون دلسوز مردم اینجا نیستن
یه دکتری اگه بود که بومی اینجا بود و دلسوز اینجا سلام منو بهش برسونید
خادم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
جناب مسعود عزیز و مصطفی گرامی خوانندگان ارجمند تابناک
من نمی دونم چقدر از آلرژی می دانید اما من به عنوان یک دانشجو خدمتتان عرض می کنم که آلرژی در دنیا هیچ درمان قطعی ندارد و دارو ها همه برای برطرف کردن علائم است (می توانید بررسی کنید) و بعد از کاهش اثر دارو در بدن دوباره علائم سراغتان می آید!
قطعی ترین راه درمان پیشگیری از تماس با ماده حساسیت زا است!
در مورد کلینیک تهران هم به عنوان یک مطلع خدمتتان عرض کنم باید با تامل بیشتر به عملکرد آنها بنگریم! می توانید از فوق تخصص های آسم و آلرژی بپرسید!
روشی که شما واکسن می گویید در اصل واکسن نیست بلکه روش ایمنی درمانی است که برای موفق بودن این روش باید شخص معیارهای خاصی داشته باشد و حتی درصورت داشتن آن معیارها باز ممکن است درمان موفقیت آمیز نباشد! لذا باید مراقب تبلیغات اینگونه مراکز باشیم! من به عنوان شخصی که اطلاعاتی در این باره دارم و مدتی است در مورد اثرات همین روش که شما می گویید تحقیق کرده ام! روشی بسیار پرهزینه که اگر پزشکان متخصص استان دنبال پول بودند و به قطعی بودن این روش درمان اعتقاد داشتند حتما برای کسب درآمد، چنین مرکزی را براه می انداختند!
اما در یک کلام روشی که شما می فرمایید حتی در خارج کشور هم برای درصد اندکی از افراد مثمر ثمر بوده است!
من بعد از مطلب شما سایت شبکه جامع آلرژی را بررسی کردم به نظر من سایتی است که هر چند در ابتدای راه است اما مطالبی در آن است که بسیار کاربردی است! ما اهوازی ها باید از هر حرکتی هر چند کوچک در این خصوص حمایت کنیم! و دنبال درمان قطعی آلرژی با دارو که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد نباشیم! همانطور که خدمتتان عرض کردم پیشگیری در آلرژی بسیار حیاتی است و در سایت مزبور نیز به نظر من مطالبی در این ارتباط می توانید پیدا کنید!
پس بهتره ما اهوازی ها ناامید نشویم و اینقدر مایوس نشویم! به جای آن سعی کنید به عنوان یک مطالبه گر واقعی نگذاریم هر غیر متخصص زمام امور استان را بدست گیرد!
با تشکر
علی
|
ROMANIA
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
سلام
خدمتتان عرض کنم ما اهوازی ها و کلا خوزستانی ها فقط خوب بلدیم بنالیم!
زمانی که ما برای مسائل محیط زیست تحصن کردیم و کلی توهین شنیدیم هیچ خبری از این نظر دهندگان نبود!!! آیا منتظر هستید یکی از خارج استان به داد ما برسد! مشکل ما خوزستانی ها عدم حمایت از هم استانی های خودمان است!
در یک کلام
از ماست که برماست!!!
والسلام
:
:
:
آخرین اخبار