تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۶۱۰۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لغو 9 پرواز در فرودگاه اهواز
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از لغو 7 پرواز دیگر در فرودگاه بین المللی اهواز خبر داد و گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و وقوع پدیده گرد و غبار پروازهای فرودگاه اهواز لغو شده است. 

محمدرضا رضایی اظهار کرد: با توجه به وقوع پدیده ریزگردها در شهرستان اهواز، در حال حاضر دید افقی در فرودگاه اهواز 50 متر است و امکان پرواز در این فرودگاه وجود ندارد.

وی افزود: صبح امروز دو پرواز در فرودگاه اهواز لغو شد و در حال حاضر نیز 7 پرواز دیگر فرودگاه اهواز به دلیل شرایط نامساعد جوی باطل شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان تصریح کرد: پرواز شماره 430 هواپیمایی ایران ایر از مبدا اهواز به مقصد تهران، پرواز شماره 5664 هواپیمایی آتا از مبدا اهواز به مقصد کیش و پرواز شماره 6246 هواپیمایی تابان از مبدا اهواز به مقصد تهران باطل شد.

رضایی ادامه داد: همچنین پرواز شماره 4563 هواپیمایی ماهان در مسیر اهواز - شیراز - کرمان و پرواز شماره 1213 هواپیمایی قشم ایر از مبدا اهواز به مقصد تهران باطل شد. همچنین پرواز شماره 6245 هواپیمایی تابان از مبدا تهران به مقصد اهواز و پرواز شماره 271 هواپیمایی ایارن ایر از مبدا بندرعباس به مقصد اهواز به دلیل اینکه امکان فرود در فرودگاه اهواز نبود، به مبدا بازگشتند.

وی خاطر نشان کرد: صبح امروز نیز پرواز شماره 4562 هواپیمایی ماهان که از شیراز عازم اهواز بود به دلیل شرایط نامناسب جوی امکان فرود در فرودگاه اهواز را نداشت و در فرودگاه اصفهان به زمین نشست. همچنین پرواز شماره 1212 هواپیمایی قشم ایر که از تهران به مقصد اهواز در حال پرواز بود نیز به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی و وقوع پدیده گرد و غبار در اهواز، به تهران باز گشت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار