تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۶۱۰۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان:
۷۰۰ نفر در فاز۲ پالایشگاه آبادان مشغول به کار شدند
فرماندار آبادان گفت: از زمان آغاز عملیات اجرایی فاز۲ پالایشگاه آبادان، تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر در بخشهای مختلف آن مشغول به کار شده اند. 

عزیزاله شهبازی ضمن اشاره به اینکه طبق قانون، معرفی افراد برای کار، رفع اختلاف میان کارگر و کارفرما و بازرسی از کارگاهها، در شهرهایی که در مناطق آزاد نیستند با نماینده دولت است، افزود: از آنجائی که شهر آبادان در محدوده منطقه آزاد اروند قرار دارد لذا تمامی کارهای اشاره شده بالا در اختیار این سازمان و در قالب اداره کل کار و رفاه منطقه آزاد اروند به انجام می رسد که معرفی نیرو به فاز دو پالایشگاه نیز در زمره اختیارات این حوزه است. 

وی اظهار کرد: اگرچه معرفی نیرو به فاز۲ از طریق اداره کل مربوطه باید انجام شود اما با همراهی هایی که در شهرستان انجام شد هرجا احساس کنیم که شاید خاطر جوانان آبادانی مکدر شود به موضوع ورود پیدا می کنیم؛ البته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند که در این حوزه ها مرجعیت فرمانداریهای آبادان و خرمشهر را نیز قبول دارد، کار را به انجام می رساند. 

شهبازی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده، مقرر شد تا جوانان آموزش دیده که اقدام به نام نویسی در سایت به کارگیری نیرو در فاز ۲ کرده و کد رهگیری دارند به کار گرفته شوند. 

فرماندار آبادان از تشکل کمیته ای شامل رئیس اداره کار آبادان، مدیرکل کار و رفاه اجتماعی منطقه آزاد اروند و نماینده فرمانداری آبادان خبر داد و گفت: در نامه ای که به امضای این اعضا می رسد، افراد مورد نیاز در اختیار مجری فاز۲ قرار می گیرند. به رغم ماموریتی که به اداره کار و رفاه اجتماعی آبادان و منطقه آزاد در خصوص بررسی استفاده از نیروهای کار غیر بومی در فاز دو داده شده تاکنون نامی در این لیست نیامده است. 

شهبازی افزود: از زمان آغاز عملیات اجرایی فاز۲ پالایشگاه تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر مشغول به کار شده اند که به طور حتم فراهم شدن این فرصتها استمرار و بیشتر خواهد شد. 

عملیات توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان موسوم به فاز۲ با هدف به روز رسانی و بهینه سازی این پالایشگاه و با مشارکت ۵۰ درصدی ایران و ۵۰ درصدی شرکت چینی و حجم سرمایه گذاری سه میلیارد دلاری به انجام می رسد، برای اجرای این طرح حدود ۸ تا ۱۲ هزار نفر در طول مدت ۶ ساله اجرای آن به تناسب اجرای فازها و مراحل مختلف کار جذب می شوند.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
باسلام منم ثبت نام کردم تو سامانه ولی خبری نشد سیدعماد موسوی انگار سرکاریه
:
:
:
آخرین اخبار