تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۶۱۰۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بودجه مقابله با ریزگردها افزایش یابد
تجمع اعتراضی نمایندگان خوزستان در جایگاه هیات رییسه مجلس
غلظت گرد و غبار و افزایش ریزگردها در روزهای اخیر در استان خوزستان نمایندگان این استان را واداشت که امروز - چهارشنبه - در خانه ملت با حضور در جایگاه هیات رییسه درخواست خود را برای افزایش بودجه مبارزه با ریزگردها در لایحه بودجه سال آینده اعلام کنند.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی خوزستان از صبح روز گذشته به دلیل وزش باد هوای 14شهرستان خوزستان شامل اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، شادگان، آبادان، خرمشهر، هندیجان، امیدیه، ماهشهر، رامهرمز، رامشیر، هویزه و دشت آزادگان شاهد گرد و غبار غلیظ بود. شماری از نمایندگان استان خوزستان نیز از ابتدای جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جایگاه هیات رییسه حضور یافتند و اعتراض خود را نسبت به شرایط موجود در این استان اظهار کردند.

آنان با حضور در جایگاه هیات رییسه مجلس دهم خواستار افزایش بودجه مبارزه با ریزگردها در لایحه بودجه سال 97 شدند.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این مورد گفت: مشکلات خوزستان و مسائل مربوط به آن بسیار جدی است، همه باید کمک کنیم.

وی افزود: هم باید در بودجه به آن توجه شود هم این که به صورت جدی این موضوع را پیگیری کنیم.

رییس مجلس ادامه داد: بر همین اساس در لایحه بودجه سال آینده برداشت 150 میلیون دلار از صندوق توسعه برای حل مشکل ریزگردها را در نظر گرفته ایم که می تواند کمکی به حل این مشکل باشد.

پس از صحبت های لاریجانی ، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس و جمعی از اعضای هیات رییسه به همراه نمایندگان استان خوزستان در جایگاه هیات رییسه نشسته و جلسه ای برای حل مشکلات مربوط برگزار کردند.

هم اکنون این جلسه در جایگاه هیات رییسه مجلس ادامه دارد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
هم خدا رو شکر که یه چهار تا حرف زدن این نمایندگان محترم مون
بازم به غیرت تون
همین فرمون رو برید جلو از هیشکی نترسید که مردم اینجا با شما هستن
:
:
:
آخرین اخبار