تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۶۱۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس:
مسؤولان به بحث ریزگردها در خوزستان توجه جدی نمی‌کنند
نماینده مردم آبادان در مجلس ‌شورای اسلامی گفت: متأسفانه مسؤولان به استان خوزستان به ویژه در موضوع ریزگردها به صورت جدی توجه نمی‌کنند و فقط به درمان سطحی اکتفا کردند، اما در این رابطه کار کارشناسی با هزینه معین، بازرسی و دقت نظر صورت نمی‌گیرد.

غلامرضا شرفی دقایقی پیش با اشاره به بحث تحصن نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به مسئله ریزگردها، اظهار کرد: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس عموماً در رابطه با بحث ریزگردها پیگیری‌های خیلی سختی انجام داده‌اند.

وی افزود: بنده با معاون اول رئیس جمهور، سخنگوی دولت، وزیر نیرو، استاندار خوزستان و دیگر مسؤولان در این رابطه برخورد کردم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نمایندگان خوزستان اکنون دست به رفتار غیر متعارف بزنند، از سر زور ناچاری است.

شرفی افزود: متأسفانه مسؤولان به استان خوزستان به ویژه در موضوع ریزگردها به صورت جدی توجه نمی‌کنند و فقط به درمان سطحی اکتفا کردند، اما در این رابطه کار کارشناسی با هزینه معین، بازرسی و دقت نظر صورت نمی‌گیرد.

وی عنوان کرد: مردم خوزستان حدود ۱۹ سال است که از ریزگردها زجر می‌کشند و برای بیماری خود هزینه می‌کنند و از طرفی مسؤولان بی‌توجه هستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مسؤولان دلداده مردم نیستند، این انقلاب اکنون در حال سپرده شدن به دست نااهلان است که هیچ توجهی به رضایتمندی مردم ندارند، و این انقلاب را به تنبلی، سستی و اهمال کاری می‌فروشند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
لعنت و نفرین خدا از طرف دل سوخته مردم اینجا و خونواده ها و زن و بچه هاشون به هر کسی که تو ای قضیه کاری نمیکنن
و
رحمت و درود خدا به اونهایی که اومدن اینجا کار کنن برای سی سال نه اینکه اومدن که برن
:
:
:
آخرین اخبار