تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۶۱۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان:
پروژه های عمرانی آبادان ۳۰سال عقب مانده اند
رئیس شورای شهر آبادان گفت: پروژه های عمرانی در آبادان ۳۰ سال عقب مانده اند و پروزه هایی در دست اجراست که باید سال های قبل اجرایی می شد.

حسن کمری عنوان کرد: هر چند که آغاز پروژه ها در بخش های مختلف عمرانی و زیرساختی، نوید بخش آینده بهتری برای این شهر محسوب می شود، اما باید در پیشگاه مردم آبادان اعتراف کنیم که همه این پروژه ها، وظایف به تاخیر افتاده مسئولان حکومتی اعم از شورائیان، نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان دولتی مستقر در منطقه است که پس از ۳۰ سال به مرحله اجرا رسیده؛ به همین دلیل باید در ابتدای امر از مردم صبور این منطقه  بابت این تاخیر عذرخواهی کنیم.

وی با بیان اینکه اهتمام و جدیت در بررسی نیازمندی های مردم سبب آبرومندی مسئولان می شود، افزود: در این زمان در حالی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وارد می شویم که در شهری که نخستین کارخانه آسفالت کشور در آن افتتاح شده، آسفالت معابر یکی ضروری ترین نیاز های شهری آن محسوب می شود.

وی اظهار کرد: متاسفانه سطح خدمات ارائه شده در سال های گذشته به قدری کم بوده که اگر مسئولان در حال حاضر،  فعالیت های عمرانی خود را با انجام آسفالت معابر شروع کنند، کار بزرگی را انجام داده اند.

کمری افزود: شورای اسلامی شهر آبادان در دوره پنجم، وظیفه خود را یافتن یک راهکار تعاملی در میان سازمان های مختلف شهری می داند و دست به دامان تمامی مدیران دستگاه های اجرایی می شود تا با ایجاد محیطی تعاملی در کنار هم بتوان مشکلات انباشته شده این شهر را یکی پس از دیگری حل و مردم را برای ماندگاری در شهر و زندگی بهتر امیدوار کرد. چنین تعاملاتی باعث می شود تا سطح علاقمندی و امیدواری مردم به مسئولان و نظام نیز بیشتر شود.

به گفته وی شورای اسلامی شهر آبادان در دوره پنجم تعامل سازمانی، ارتباطات گسترده و بی واسطه با مردم و شفافیت در کار مدیران را سرلوحه کار خود قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان اظهار کرد: تلاش مان آنست تا مردم بهترین خدمات را بدون تبلیغ، اغراق و نصب بنر، در محل زندگی شان ببینند، بهترین تبلیغ برای ما انجام کارها و شادی مردم است، معتقدیم که کارهای انجام نشده زیادی در شهر وجود دارد که می خواهیم به مردم بگوئیم خدمتگزاران شما در شهرداری ، شورا، سازمان منطقه آزاد اروند و بدنه فرمانداری و نمایندگان مجلس همه دست به دست هم داده اند تا بیش از این به شما خیانت نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نگرانی های فرهنگی ما کمتر از نگرانی های عمرانی نیست، تصریح کرد: آبادان نیازمند برنامه های فرهنگی بسیاری است؛ وضعیت موجود شهر، با ما حرف می زند و نیازی به نوشتن مطلب در روزنامه ها، کانال ها و صفحات مجازی نیست، وقتی در شهر قدم می زنیم شهر می گوید، آسفالت ندارد، فضای سبز ندارد، فرهنگ سرا ندارد، امنیت نسبی است و سایر مسائل که این حرف ها به خوبی قابل دریافت است.

کمری گفت: از معاون رئیس جمهور در مناطق محروم خواستیم تا از جانب ما به رئیس جمهور بگوید که این شهر برخاسته از سی. سی. یو جنگ است، اگر صدای این مجروح و این بیمار برای درمان اساسی به مرکز نمی رسد حداقل ما پرستاران حاضر در منطقه صدای این شهر باشیم.

وی افزود: آبروی مسئولان در هر جایگاهی منوط به رضایتمندی مردم است و مردم جز با کار مخلصانه و به دور از تبلیغ امور راضی نخواهند شد، امید است تا در پایان خدمتمان ولو برای یک روز، در پیشگاه خدا و مردم شریف آبادان رو سفید باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان اظهار کرد: شهردار و مسئولان عمرانی منطقه آزاد اروند شناسنامه پروژه های در دست اقدام را برای اطلاع در معرض دید مردم قرار دهند؛ تا در صورت عدم انجام کار مناسب از سوی پیمانکار پروژه، نام آنها در لیست سیاه اقدامات عمرانی شهر آبادان برود و این کار نادرست نخستین و آخرین فعالیت وی در آن حوزه محسوب شود؛ ضمن آنکه نتیجه چنین حرکتی برای سایر پیمانکاران نیز درست عبرت می شود.

کمری تصریح کرد: سکوت در مقابل خیانت احتمالی  پیمانکاران در زمان انجام پروژه ها در واقع خیانت به مردم و شهر آبادان است.  

به گفته وی در مناطقی که شهرداری اقدام به انجام عملیات آسفالت معابر می کند، به ادارات حفار اجازه حفاری حداقل برای پنج سال داده نمی شود و لذا ادارات حفار از این بابت گلایه مند نباشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار