تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۶۱۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان:
مسابقات بین‌المللی جام فجر با حضور ورزنه‌برداران 20 کشور در اهواز برگزار می‌شود
رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان گفت: مسابقات جام فجر از 15 الی 20 اسفندماه با حضور ورزشکاران 20 کشور خارجی و برخی روسای فدراسیون‌ها برگزار می‌شود.

سید علیرضا قریشی اظهار کرد: مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از 17 تا 21 بهمن‌ماه با حضور حدود 180 وزنه‌بردار از 25 استان به میزبانی اهواز برگزار شد که در سطح کیفی بالایی برگزار شد و کثرت تعداد ورزشکاران باعث شد در اکثر اوزان مسابقات را در دو گروه A و B بر اساس رکوردهای ورودی برگزار کنیم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان گفت: در این مسابقات تیم استان خوزستان با اقتدار و با 555 امتیاز مقام اول، تیم استان تهران مقام دوم و مازندران مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: سرمربی تیم ملی جوانان و سرمربی تیم ملی بزرگسالان، رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون، شورای فنی فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان از مهمانان ویژه این رقابت‌ها بودند که با توجه به رکوردهای قابل قبولی در این مسابقات به ثبت رسید، سرمربی تیم ملی در برخی اوزان که رکوردهای بهتری زده شد افرادی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

قریشی بیان کرد: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان از 4 اسفندماه تا آخر اسفند در آبادان برگزار خواهد شد که 20 وزنه‌بردار در این اردو حاضر می‌شوند.

وی درباره برگزاری جام بین‌المللی فجر نیز، اظهار کرد: مسابقات جام فجر از 15 الی 20 اسفندماه با حضور ورزشکاران 20 کشور خارجی و برخی روسای فدراسیون‌ها برگزار می‌شود که رئیس ستاد برگزاری این رقابت‌ها دکتر شریعتی استاندار خوزستان است و مدیرکل ورزش و جوانان هم دارد تلاش می‌کند این مسابقات در بهترین سطح برگزار شود و بنا است از تمام ظرفیت‌های استان در جهت برگزاری این مسابقات استفاده شود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خوزستان درباره مکان برگزاری جام فجر گفت: مذاکرات با مدیرعامل مناطق نفتخیزجنوب در حال انجام است و فعلا مجموعه ورزشی شهرک نفت برای برگزاری مدنظر قرار دارد.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص اردوی تیم ملی بانوان اظهار کرد: هماهنگی‌هایی صورت گرفته و امیدواریم این اردو در استان خوزستان برگزار شود که این موضوع در سطح اداره کل و فدراسیون حل شده و فقط باید برخی امکانات مهیا شود تا اردوی تیم ملی بانوان را در استان برگزار کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار