تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۶۱۰۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان:
لابی‌گری فرماندار باعث تغییر بخشدار اروندکنار شد
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: لابی‌گری نمایندگان آبادان به همراه فرماندار باعث تغییر بخشدار پرکار اروندکنار شد، برخی از مسؤولان دلسوزی برای مردم را رها کرده و مشغول لابی زشت سیاسی هستند.

غلامرضا شرفی اظهار کرد: در حدود ۶ ماه گذشته ما اصرار داشتیم که فرماندار آبادان جوابگوی کم‌کاری‌های ۴ ساله مدیریت تحت حمایت استانداری و وزارت کشور باشد، اما متأسفانه در هیچ مقطعی وی حاضر به پاسخگویی نشد.

وی افزود: در ابتدا دوره نمایندگی بنابراین شده که فرصتی به مدیران شهری بدهیم تا کارآمدی خود را اثبات کنند و با توجه به اینکه در آستانه انتخاب ریاست جمهوری و شورای شهر بودیم، صلاح ندانستیم که دست به تغییر در شاکله مدیریت شهری بزنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: متأسفانه روند کم‌کاری و بی‌تفاوتی به خواسته‌های مردم و عدم تعهد و دلسوزی نسبت به ضروریات توسط فرماندار ادامه پیدا کرد.

شرفی افزود: قرار بر این شده بود که فرماندار آبادان تغییر کند، اما با لابی‌گری فرماندار به همراه دیگر نمایندگان همچنان در سمت فرمانداری ابقا شد، من این تذکرات را به استاندار و شخص وزیر دادم، اما وزیر و استاندار یکی از دیگری بی‌تفاوت‌تر بود.

وی عنوان کرد: ما انتظار داشتیم که مدیریت کارآمد و دلسوز جایگزین شود، اما عدم‌تغییر و این لابی‌گری نشان داد که هیچ دلدادگی میان مسؤولان و مردم حداقل در وزارت کشور نیست و در این خطه افرادی را به‌عنوان مسؤول می‌گمارند که هیچ دلسوزی ندارند و فقط به لابی‌ زشت سیاسی مشغول هستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: در ۴ ماه پیش بخشدار اروندکنار تعیین شد، اما روز گذشته با لابی دیگر نمایندگان آبادان و فرماندار شهرستان و همراهی استاندار خوزستان وی را تغییر دادند و امروز نیز به همین دلیل در اروندکنار تجمع اعتراضی برگزار شد‌.

وی افزود: آیا این دولت امید‌بخش و باتدبیر است، تدبیر آن پشت پا زدن به مردم و ناامید کردن آن‌ها است؟

شرفی اظهار کرد: بخشدار سابق اروندکنار بدون هیچ اعتباراتی و با کمک خیرین برای فقرا خانه ساخت و از صبح تا شب مشغول خدمت بود و مردم نسبت به آن امیدوار شده بودند.

وی افزود: اما متأسفانه باوجود تذکراتی که به مسؤولان دادیم، این بخشدار روز گذشته عوض شد، استاندار در این رابطه به نقل از دیگر نمایندگان به بنده گفت که بخشدار سابق اروندکنار مطالبات مردم را زیاد می‌کند.

شرفی عنوان کرد: ظاهراً اکنون شعارها تغییر کرده است و شعار تدبیر و امید تبدیل به این شده است که مردم را خفه کنیم تا مطالبه نکنند و رضایتمندی مردم دیگر مهم نیست.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: متأسفانه دیگر نمایندگان آبادان عنوان کرده‌اند که بخشدار سابق اروندکنار ممکن است که در انتخابات رقیب آن‌ها شود، این افراد کسانی هستند که به قرآن کریم سوگند خوردند تا حافظ منافع مردم باشند تا حافظ منافع شخصی خود و بنده از همه رسانه‌ها درخواست دارم که این صدای مردم را پخش کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار