تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۶۱۰۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خوزستان:
3 پایگاه جدید امداد جاده‌ای هلال‌احمر آماده بهره‌برداری شدند
مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: ضرورت دارد پایگاه‌های امداد نجات جاده‌ای بیشتری در سطح استان ایجاد شود و در همین راستا سه پایگاه امداد جاده‌ای آماده بهره‌برداری هستند و تا پایان سال جاری دو پایگاه دیگر نیز آماده بهره‌برداری خواهد بود.

مجتبی طحان اظهار کرد: پس از وقوع پدیده ریزگردها با هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان و با توجه به رسالتی که داریم حدود ٣۴ هزار ماسک باکیفیت خوب در سراسر استان توزیع کردیم.

وی با اشاره به کمک‌رسانی به مردمی که دچار مشکل تنفسی شده بودند اشاره کرد و گفت: به چند نفر از شهروندان که دچار مشکل تنفسی شده بودند توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال‌احمر با توجه به تجهیز بودن به اکسیژن‌تراپی کمک‌رسانی شد و به بیمارستان منتقل کردند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خوزستان افزود: علاوه بر آن در روز سه‌شنبه در جاده ماهشهر به امیدیه شرایط گردوغبار بسیار شدید بود که متأسفانه به همین دلیل تصادف زنجیره‌ای پانزده خودرو در این جاده صورت گرفت که جمعیت هلال‌احمر از سه منطقه ماهشهر، رامشیر و امیدیه برای این حادثه نیروی امداد اعزام کرد در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که سه نفر از آن‌ها توسط افراد جمعیت هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند و دو نفر هم سرپایی توسط جمعیت هلال‌احمر امیدیه امدادرسانی صورت گرفته‌شده است و همچنین در جاده ماهشهر به هندیجان پنج خودرو برخورد با یکدیگر برخورد داشتند که بدون مصدوم بوده است.

طحان در پایان عنوان کرد: با توجه به وسعت مساحت استان خوزستان نیاز است پایگاه‌های امداد نجات جاده‌ای بیشتری در سطح استان ایجاد شود و در همین راستا سه پایگاه امداد جاده‌ای آماده بهره‌برداری هستند و تا پایان سال جاری دو پایگاه دیگر نیز آماده بهره‌برداری خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار