تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۶۱۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامي خوزستان خبر داد:
کشف یک میلیارد ریال لوازم جانبی رایانه قاچاق در اندیمشک
فرمانده انتظامي استان خوزستان از کشف یک محموله لوازم جانبی رایانه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده ضمن تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال»، مأموران ایستگاه ایست و بازرسی «پل زال» شهرستان اندیمشک با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون توقیف‌شده تعداد 731 کارتن کیبورد، 664 کارتن انواع مُوس، 29 کارتن وبکم، 68 کارتن هدفون و 40 کارتن پد مُوس فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف‌شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

وی بابیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و راهی مرجع قضائی شده، در پایان اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به‌عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محورهای مواصلاتی استان برای اخلالگران اقتصادی ناامن است.
:
:
:
آخرین اخبار