تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۶۱۱۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشن پیوند یکصد زوج معلول در اهواز برگزار شد
 جشن پیوند همدلان آسمانی و اهدای جهیزیه به یکصد زوج زیر پوشش بهزیستی خوزستان عصر جمعه با حضور جمعی از مسئولان خوزستان در سرسرای امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.

معاون مشارکت های بهزیستی خوزستان عصر جمعه در حاشیه این آیین اظهار کرد: این حرکت خیرخواهانه از پارسال به کمک خیران خوزستان با پیوند آسمانی 25 زوج معلول آغاز شد.

مهران کریمیان افزود: این آیین به همت جامعه خیرین حامی معلولان، سازمان بهزیستی و اصناف خوزستان برگزار شده و تهیه جهیزیه برای این زوج ها در اولویت کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تهیه جهیزیه یکی از مشکلات بزرگ زوج های زیرپوشش این سازمان است گفت:پارسال برای خرید 9 قلم کالای اساسی به هر یک از این زوج های جوان به ارزش 50 میلیون ریال کمک شد.

کریمیان افزود:امسال نیز جهیزیه برای یکصد زوج زیرپوشش بهزیستی به ارزش 50 میلیون ریال تهیه و اهدا شد.

وی گفت: در کنار تهیه جهیزیه، برخی از زوج های جوان که توان برگزار آیین ازدواج را نداشتند، روز جمعه آیینی با حضور گروه های هنری و جمعی از مسئولان خوزستان برگزار شد.

معاون مشارکت های بهزیستی خوزستان اظهار کرد: تدام این برنامه ها برای حمایت از افراد زیر پوشش از اولویت های ما بوده که امید است بتوانیم در زمینه تهیه مسکن و اشتغال این جامعه معلولان نیز گام های موثر تری برداریم.

وی ادامه داد: با حمایت خیران خوزستان انتظار می رود بتوانیم سال آینده برای 200 زوج مراسم ازدواج آسان برگزار کرده و کالاهای مورد نیاز برای آغاز زندگی مشترک را به آنها اهدا کنیم.

کریمیان گفت: برگزاری این برنامه ها و اهدای جهیزیه به زوج های جوان در شهرستان ها از دیگر برنامه های ما در سال آینده است.

حدود 75 هزار معلول شناسایی شده و دارای پرونده درخوزستان زیرپوشش بهزیستی این استان هستند که جشن ازدواج یکی از برنامه های ویژه در حمایت از جامعه معلولان است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار