تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۶۱۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش تصادفات فوتی خوزستان در بهمن ماه
460 کشته در تصادفات 10 ماه نخست خوزستان
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با وجود کاهش 12 درصدی تلفات نسبت به سال گذشته، همچنان آمار تصادفات فوتی خوزستان بالا است. 

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به مشکلات و وضعیت محورهای خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه میزان بارش باران و برف امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته است از نظر تصادفات نیز وضعیت بهتری پیدا کرده‌ایم. 

وی با بیان اینکه تصادفات فوتی در 10 ماه نخست سال گذشته خوزستان بیش از 520 کشته داشت، افزود: تصادفات در استان خوزستان در 10  ماه نخست امسال بیش از 460 کشته داشته که این تعداد نسبت به سال گذشته 12 درصد کاهش یافته است اما همچنان آمار تصادفات فوتی خوزستان بالا است و خواسته ما در این زمینه محقق نشده است. 

رئیس پلیس راه خوزستان ادامه داد: در ماه جاری تعداد تصادفات فوتی افزایش پیدا کرده است به طوری که تنها در شنبه هفته گذشته به دلیل تعطیلات و سفرهای کوتاه مردم، تصادفات در خوزستان 8 کشته داشت. همچنین در هفته گذشته به دلیل وقوع پدیده گرد و غبار شاهد تصادفات خسارتی زیادی بودیم. 

وی با اشاره به تردد خودروهای حامل بار قاچاق (شوتی) در محورهای خوزستان بیان کرد: خودروهای شوتی معمولا به دلیل حمل بار قاچاق با سرعت بالا و شب هنگام تردد می‌کنند. تنها در بهمن‌ماه سال جاری حدود 10 کشته به دلیل تردد خودروهای شوتی یا برخورد خودروهای دیگر با خودروهای شوتی داشتیم. 
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
1
ولک تصادفات بیشتر جنگ برای ایران واینجا کشته و مجروح و معلول داشته
یکی بیاد وجدانا را بگه و امار درست بده به مردم که همه بدونن
:
:
:
آخرین اخبار